Cza było od razu zabić i jusz! :->

21. Data: 2011-05-27 18:19:57

Temat: Re: Cza było od razu zabić i jusz! :->
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-27 15:35, Ghost pisze:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...

> Ale to juz bylo, dokladnie w tym samym zestawie - pamietacie pedalsko
> (nie)widoczne kropki?

Ano. Wychodzi na to, że takie żarciki są niezłymi testami.

Ewa

22. Data: 2011-05-27 18:41:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2011 13:09:37 +0200, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Zadziwiające, prawda?
> (próbuję wyłapać jakiś wspólny schemat)

Ot - ja nie zaglądam pod linki. Po prostu. Cóz tu wyłapywać. Jakieś teorie
tam sobie snujesz, a po co.

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

23. Data: 2011-05-27 18:41:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2011 04:22:02 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> debeściak

Nie lubię tego słowa. Jakieś kłamliwe...

24. Data: 2011-05-27 18:43:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2011 04:30:12 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Najłatwiej oszukać jest tych, którzy myślą że są nie do oszukania ;-)

Najłatwiej uwierzyć w to, że oszukują innych, jest tym, którzy myslą, ze
inni ich ciągle oszukują.

Ot, po prostu, wzięłam Twoje słowa wprost - tak mam. Pod linki nie
zaglądałam.

25. Data: 2011-05-27 18:45:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2011 05:43:24 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Naiwność z jaką odniosłeś się do mojej informacji

Zwykłe branie wprost nazywasz naiwnością? Nie chcesz, aby brano wprost to,
co mówisz?

26. Data: 2011-05-27 18:46:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2011 05:57:35 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Stalker, wszyscy załapali, że to żart oprócz ciebie i XL - naszych
> najtęższych grupowych "analityków"
>
> P.S. Możemy sie zapytać innych: Kto jeszcze uwierzył po obejrzeniu
> filmu, że podana przeze mnie informacja jest prawdziwa i że ja w nią
> wierzę? :-)

Nie obejrzałam filmu - uwierzyłam Ci na słowo. Widzę, ze źle zrobiłam.

27. Data: 2011-05-27 18:47:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2011 20:46:06 +0200, Ikselka napisał(a):

> Nie obejrzałam filmu - uwierzyłam Ci na słowo. Widzę, ze źle zrobiłam.

...a raczej zły MOMENT wybrałam na rozpoczęcie wierzenia.

28. Data: 2011-05-27 19:04:19

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-27 20:45, Ikselka pisze:

> Zwykłe branie wprost nazywasz naiwnością?

> Nie chcesz, aby brano wprost to, co mówisz?

Zdecydowanie bardziej wolałbym, żebyś myślała przy braniu tego co ktoś
mówi...

Stalker, ale próba odwrócenia kota ogonem - pierwszej klasy :-)

29. Data: 2011-05-27 19:07:24

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-27 20:46, Ikselka pisze:

> Nie obejrzałam filmu - uwierzyłam Ci na słowo. Widzę, ze źle zrobiłam.

Aż JA mam teraz wyrzuty sumienia, że TY czytasz po łebkach i bez
zrozumienia, a później dyskutujesz...

Stalker

30. Data: 2011-05-27 20:13:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2011 21:04:19 +0200, Stalker napisał(a):

> Zdecydowanie bardziej wolałbym, żebyś myślała przy braniu tego co ktoś
> mówi...
>
> Stalker, ale próba odwrócenia kota ogonem - pierwszej klasy :-)

Nie ma tu żadnego odwracania ogonem. Może po prostu sama pierwsza klasa.
--

Drogie dzieci, czyż nie wiecie?...
ciekawe czasy
ciekawe czasy