Cza było od razu zabić i jusz! :->

31. Data: 2011-05-27 20:14:49

Temat: Re: Cza było od razu zabić i jusz! :->
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2011 21:07:24 +0200, Stalker napisał(a):

> Aż JA mam teraz wyrzuty sumienia, że TY czytasz po łebkach i bez
> zrozumienia, a później dyskutujesz...
>
> Stalker

No wiesz, raczej ja mam wyrzuty sumienia, że pozwoliłam sobie w złym
momencie na założenie, że można Cię traktować serio bez podejrzeń o
błaznowanie.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

32. Data: 2011-05-27 20:29:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aż JA mam teraz wyrzuty sumienia, że TY czytasz po łebkach

C.d.:
Raczej dokładnie czytam:

"Okazuje sie, że jednak Amerykanie wcale nie chcieli zabić ben Ladena!
Jego śmierć jest wynikiem nieszczęśliwego zbiegu okoliczności, po tym
jak jeden ze śmigłowców wypadł z akcji i trzeba było ewakuować
wszystkich tymi, które pozostały.

Niedawno wyciekł do mediów materiał filmowy z pokładu wracającego
śmigłowca, gdzie ben Laden ciągle jeszcze żył:
http://www.youtube.com/watch?v=mfF1vkMQ0h0&feature=r
elated"

Czy powyżej jest jakaś emotka, sugerująca żart w linku? //nadal nie wiem,
co jest w linku

33. Data: 2011-05-27 20:38:14

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2011 21:04:19 +0200, Stalker napisał(a):

> Zdecydowanie bardziej wolałbym, żebyś myślała przy braniu tego co ktoś
> mówi...

A wystarczylo kilka emotek w odpowiednich miejscach panie Stalker, i
zapewne nie byloby nieporozumienia :)

> Stalker, ale próba odwrócenia kota ogonem - pierwszej klasy :-)

No prosze, jaka ladna pierwszej klasy emotka. Mozna? Mozna. :)

Pozdrawiam,
M.

34. Data: 2011-05-27 21:06:10

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-27 22:29, Ikselka pisze:

> Czy powyżej jest jakaś emotka, sugerująca żart w linku? //nadal nie wiem,
> co jest w linku

Lubisz sitcomy?

Ewa

35. Data: 2011-05-27 21:34:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
i.googlegroups.com...

> Ano. Wychodzi na to, że takie żarciki są niezłymi testami.

O co kaman z tymi pedalskimi kropkami?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

36. Data: 2011-05-27 21:44:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> No wiesz, raczej ja mam wyrzuty sumienia, że pozwoliłam sobie w złym
> momencie na założenie, że można Cię traktować serio bez podejrzeń o
> błaznowanie.

Po tym, co tu wypisywał- ja naprawdę uznałem, że Stalker mógł to potraktować
poważnie. Mnie to nie zdziwiło. Nie rozumiem, o co mu teraz idzie?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

37. Data: 2011-05-27 21:46:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
elated"

> Czy powyżej jest jakaś emotka, sugerująca żart w linku? //nadal nie wiem,

Filmik, jak zakapturzony "Osama" wylatuje z helikoptera- zakończony reklamą
pasów bezpieczeństwa. Ja po prostu myślałem, że Stalker uznał to za fakt.
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

38. Data: 2011-05-27 21:48:08

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2011 23:34:23 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

i.googlegroups.com...

> O co kaman z tymi pedalskimi kropkami?

http://englishrussia.com/wp-content/uploads/2009/04/
test.jpg

:)

Pozdrawiam,
M.

39. Data: 2011-05-27 22:27:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

i.googlegroups.com...

> http://englishrussia.com/wp-content/uploads/2009/04/
test.jpg

A- już pamiętam. No cóż- jestem gejem:-)
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

40. Data: 2011-05-27 22:34:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-27 23:44, Chiron pisze:

> Po tym, co tu wypisywał- ja naprawdę uznałem, że Stalker mógł to
> potraktować poważnie. Mnie to nie zdziwiło. Nie rozumiem, o co mu teraz
> idzie?

Wygrałeś Chiron,. Obiecuję już nigdy nie wziąć kabaretowej reklamy jako
źródła informacji :-)

Stalker

Drogie dzieci, czyż nie wiecie?...
ciekawe czasy