Czarnowidzowie ?

1. Data: 2021-02-11 11:36:00

Temat: Czarnowidzowie ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzowie TVN, jak tam? Oglądacie czarny ekran, czy TVP?
?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2021-02-11 14:45:34

Temat: Re: Czarnowidzowie ?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 11:36, XL pisze:
> Widzowie TVN, jak tam? Oglądacie czarny ekran, czy TVP?

Ten czarny ekran był bardziej merytoryczny niż wszystkie ostatnie lata
TVpis razem wzięte. Przynajmniej czegoś się dowiedziałaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2021-02-11 18:11:57

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 11:36, XL pisze:
> Widzowie TVN, jak tam? Oglądacie czarny ekran, czy TVP?
> ?

Tym się powinien zająć prokurator,  a KRRiT powinna nałożyć wysoką
karę.  Płacę abonament za C"+" a oni pokazują mi czarny ekran..
złodzieje bez wstydu.. To ubogi emeryt płaci podatki a oni usiłują komuś
wmówić że podatki dla nich to jakaś krzywda.

4. Data: 2021-02-11 18:17:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 11:36, XL pisze:
> Widzowie TVN, jak tam? Oglądacie czarny ekran, czy TVP?
> ?

Hm... coś nieaktualne informacje podaje TVPiS.

--
Ewa

5. Data: 2021-02-11 20:00:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> złodzieje bez wstydu.. To ubogi emeryt płaci podatki a oni usiłują komuś
> wmówić że podatki dla nich to jakaś krzywda.

Dokładnie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2021-02-11 20:01:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Hm... coś nieaktualne informacje podaje TVPiS.

No popatrz, wczoraj były aktualne.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2021-02-11 20:16:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2021 o 20:01, XL pisze:

> No popatrz, wczoraj były aktualne.

Zawsze tak aktualizują "na wczoraj"?

--
Ewa

8. Data: 2021-02-12 12:56:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Zawsze tak aktualizują "na wczoraj"?

A był czarny ekran, czy nie? Zarzuć (nomen omen) ściemę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2021-02-12 16:34:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2021 o 12:56, XL pisze:

> A był czarny ekran, czy nie? Zarzuć (nomen omen) ściemę.

A pytanie było na wczoraj, czy na dzisiaj?

--
Ewa

10. Data: 2021-02-13 11:43:34

Od: Astralny Rębajło <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat napisał(a):
> Ten czarny ekran był bardziej merytoryczny niż wszystkie ostatnie lata
> TVpis razem wzięte. Przynajmniej czegoś się dowiedziałaś.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

https://demotywatory.pl/4856885/Podatki-TVN-vs-Polsa

Chwilo trwaj!

Fragile?
owieczkom które chcą iść do rzeźni
( niemiecka ) iskierka nadziei ?
Blog o psychologii
dobranocka ( dla poprawnych politycznie ) ?