Czarny cień - proszę o pomoc.

1. Data: 2005-12-03 22:01:48

Temat: Czarny cień - proszę o pomoc.
Od: "Sadia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w środę wybieram się na zakupy świąteczne i potrzebuję czarnego, wyrazistego
cienia do powiek, cena nie gra roli. Nawet nie musi być arcytrwały, będę go
używała na bazę ArtDeco więc powinien się spisać dobrze, nawet jeśli bez
niej idealny nie jest. Po prostu wymagam od niego tylko i jedynie prawdziwej
czerni a nie szarości.
Jeśli ktoś zna taki - byłabym bardzo wdzięczna za podanie firmy i nazwy.

1. Data: 2005-12-03 22:16:06

Temat: Re: Czarny cień - proszę o pomoc.
Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam Rimella tez na baze Art Deco.

Pozdrawiam
PQA

1. Data: 2005-12-03 22:19:33

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Sadia wrote:

> [...]
> czerni a nie szarości.
> Jeśli ktoś zna taki - byłabym bardzo wdzięczna za podanie firmy i nazwy.

L'Oreal - ja mam zestaw czarny, bialy i rozjasniacz, czern jest swietna,
najlepsza, jaka mialam.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-12-03 22:21:54

Od: "Sadia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy osiągnę nim tak ekstremalny efekt:
http://www.deviantart.com/view/12593093/ ?

1. Data: 2005-12-03 22:44:43

Od: "JC" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sadia" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> A czy osiągnę nim tak ekstremalny efekt:
> http://www.deviantart.com/view/12593093/ ?

Z racji plci kompetnie sie nie znam na tych sprzetach, ale na ile znam gotow
wystawiajacych swoje prace na deviantart, to zapewne wieksza w tym zdjeciu
zasluga Photoshopa, niz cienia. Zreszta, kategoria,w jakiej jest to foto,
mowi wszystko....:)

pzdr
JC

1. Data: 2005-12-03 22:50:33

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sadia wrote:
> [...]
> niego tylko i jedynie prawdziwej czerni a nie szarości.
> Jeśli ktoś zna taki - byłabym bardzo wdzięczna za podanie firmy i

Mam Inglota pojedynczego czarnego. Ale kupiony dawno temu, ale powinni miec
dalej w ofercie.

Zazula

1. Data: 2005-12-03 23:04:03

Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sadia napisał(a):
> A czy osiągnę nim tak ekstremalny efekt:
> http://www.deviantart.com/view/12593093/ ?

Jesli wymalujesz twarz na bialo to na pewno efekt bedzie lepszy. Ja
uzywam mojego cienia tez do charakteryzacji do sesji zdjeciowych i
efekty sa lepsze niz zadawalajace. Jest czarny zwalszcza na mokro.

Pozdrawiam
PQA

1. Data: 2005-12-04 15:46:53

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 03 Dec 2005 23:19:33 +0100, Beth Winter wrote:

> L'Oreal - ja mam zestaw czarny, bialy i rozjasniacz, czern jest swietna,
> najlepsza, jaka mialam.

A jaka cena?
--
Magda

1. Data: 2005-12-04 15:50:58

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Darth Magda wrote:

> A jaka cena?

Musze przyznac, ze w tej chwili nie pamietam - kupilam z pol roku temu.
30zl, cos kolo tego.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-12-04 18:50:24

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

skoro cena nie gra roli proponuje palete DIORA - jest tam piekny odcien czerni
-prawie wegiel :) ma male brokatowe drobinki i rewelacyjnie sie rozprowadza i
utrzymuje przez caly wieczor :)
jedynym minusem jest wysoka cena
no ale jak na marke przystalo...
paleta taka jak te: http://allegro.pl/show_item.php?item=75679105#photo

niestety numeru nie pamietam

pozdrawiam
Niunia

biustonosz silikonowy
NAWILŻACZ ??
Prezenty???Help mi plis:P
Uszczęśliwienie kobiety nie jest trudne...
SAUNA SPACE HEAT BELT