Czekolada do picia - jaką polecacie?

1. Data: 2006-02-14 11:20:58

Temat: Czekolada do picia - jaką polecacie?
Od: AKS <o...@b...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Smakosze,
Od dłuższego czasu nachodzi mnie chęć
skonsumowania dobrej, o szlachetnym smaku
płynnej czekolady.
Wykluczam wynalazki typu Mokate czy Milka -
wg mnie smakują jak kakao niestety..
Widziałam (na Allegro)czekoladę firm Jacobs
i Van Houten, ale niestety nie wiem czy nie
będzie to znowu strzał w płot..
Poradźcie proszę ;-)

Pozdrowienia,
AKS

2. Data: 2006-02-14 11:26:29

Temat: Re: Czekolada do picia - jaką polecacie?
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKS" <o...@b...zag.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wg mnie smakują jak kakao niestety..
> Widziałam (na Allegro)czekoladę firm Jacobs
> i Van Houten, ale niestety nie wiem czy nie

Dobra czekolada z tabliczki i robić samemu. Zadne proszkowe nie będą lepsze.

DJD

3. Data: 2006-02-14 12:00:11

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article dssemm$erb$...@n...onet.pl, Dominik Jan Domin at
d...@p...onet.pl wrote on 14/02/2006 12:26:

> Dobra czekolada z tabliczki i robić samemu. Zadne proszkowe nie będą lepsze.

Proszę o szczegóły :-)

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

4. Data: 2006-02-14 12:02:43

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "notujaca" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> in article dssemm$erb$...@n...onet.pl, Dominik Jan Domin at

> Proszę o szczegóły :-)

W tej chwili będzie trudno. Moja Ćwierczakiewiczowa stoi na półce z
ksiązkami, jakieś 30 minut autobusem od kompa z netem. :( Ale czekolada jest
niezła po przyrządzeniu. Generalnie roztapia się czekoladę z mlekiem.
Proporcji i szczegółów nie pamiętam, zawsze sprawdzam na bieżąco.

DJD

5. Data: 2006-02-14 12:09:16

Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKS" <o...@b...zag.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie Smakosze,
> Od dłuższego czasu nachodzi mnie chęć
> skonsumowania dobrej, o szlachetnym smaku
> płynnej czekolady.

Z gotowych polecam:

http://chocolissimo.pl/do/cat/17/Czekoladapitna

Droga, ale pyszna :-9

D.

6. Data: 2006-02-14 12:10:40

Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <d...@g...com> napisał w wiadomości

> http://chocolissimo.pl/do/cat/17/Czekoladapitna

Zapomniałam dodać, że miałam smak CHILLI, którego teraz nie ma, ale może
warto zaczekać na dostawę ;)

D.

7. Data: 2006-02-14 12:39:11

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article dssidb$rn9$...@n...onet.pl, Dominik Jan Domin at
d...@p...onet.pl wrote on 14/02/2006 13:02:

> W tej chwili będzie trudno. Moja Ćwierczakiewiczowa stoi na półce z
> ksiązkami, jakieś 30 minut autobusem od kompa z netem.

W tej chwili i tak niestety nie mogłabym przyrządzić czekolady, więc aż tak
mi się nie spieszy :-) Z Ćwierciakiewiczowej mówisz? Może u rodziców
znajdę... Dzięki.

notująca

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

8. Data: 2006-02-14 12:40:56

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "notujaca" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> in article dssemm$erb$...@n...onet.pl, Dominik Jan Domin at

> Proszę o szczegóły :-)

Podaję przepis który wziąłem z tej grupy:
75g czekolady rozpuscic w litrze goracego mleka, doprowadzic do wrzenia i
gotowac na wolnym ogniu przez pol godziny. Potem ubijac przez 5 minut (!!!)
mocna,silna trzepaczka :)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

9. Data: 2006-02-14 13:10:19

Od: "Mag" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupilam szwajcarska CAOTINA na Allegro. Jest PYSZNA. Polecam.
Magda

10. Data: 2006-02-15 07:39:10

Od: Karolina <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

AKS napisał(a):
> [...]
> wg mnie smakują jak kakao niestety..
> Widziałam (na Allegro)czekoladę firm Jacobs
> i Van Houten, ale niestety nie wiem czy nie

Z gotowych polecam Lindt. Dodajesz mleka, zgodnie z instrukcją na
opakowaniu, i... rewelacja!

Cos szybkiego na Walantynki - poradźcie ludki...
Czemu dwa żółtka są zabronione?
co z Malty?
czy bardzo "zepsuje" przepis, jesli..
szpinak