Czemu chce nam się pracować?

1. Data: 2015-10-22 22:08:46

Temat: Czemu chce nam się pracować?
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Co nas motywuje? Ciąg dalszy poprzedniego quizu.

1. Kredyt zaufania - ktoś mówi o nas "na zapas", że nam się chce.
2. Ktoś obok nas (np. w biurze) napierdziela (naczy intensywnie pracuje) i
nam się udziela.
3. Ktoś obok nas (np. w biurze) napierdziela (naczy intensywnie pracuje) i
boimy się, że wyjdzie, iż jesteśmy gorsi (wbrew pozorom to coś całkowicie
innego niż punkt 2).
4. Koledzy czekają na nas - zanim skończymy oni nie mogą działać, albo idzie
im trudniej.
5. Wysokość pensji, premie.
6. Kij.
7. Inne.

Jaką byście kolejność proponowali?

2. Data: 2015-10-22 22:19:23

Temat: Re: Czemu chce nam się pracować?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-22 o 22:08, Ghost pisze:
> [...]
> całkowicie innego niż punkt 2).
> 4. Koledzy czekają na nas - zanim skończymy oni nie mogą działać, albo

OMG! Każdego motywuje co innego.

A co motywuje mnie osobiście, tego nie mam zamiaru zdradzać.

Ewa

3. Data: 2015-10-22 22:24:28

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>OMG! Każdego motywuje co innego.

No pewnie, jak ktoś np. dobrze zarabia to czynnik finansowy przestaje mieć
znaczenie.

>A co motywuje mnie osobiście, tego nie mam zamiaru zdradzać.

Buuu :(

Dla dodania kurażu, mnie: 4, 2, 1 albo 4,1,2 nie wiem dokładnie

4. Data: 2015-10-22 22:25:25

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> całkowicie innego niż punkt 2).
> 4. Koledzy czekają na nas - zanim skończymy oni nie mogą działać, albo

alimenty na pięcioro dzieci! ;->

--
pamtataj pamtarej . . .

5. Data: 2015-10-22 22:27:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Oct 2015 22:08:46 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
> innego niż punkt 2).
> 4. Koledzy czekają na nas - zanim skończymy oni nie mogą działać, albo idzie

A sens gdzie? - nie masz takiego punktu.
3-]

6. Data: 2015-10-22 22:27:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-22 22:25, obywatel Naja uprzejmie donosi:

Pięć gęb do wykarmienia.

gąb głąb

7. Data: 2015-10-22 22:30:25

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-22 o 22:27, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-10-22 22:25, obywatel Naja uprzejmie donosi:

>>> 6. Kij.

> Pięć gęb do wykarmienia.

plus wszystko w kredycie ;-)

--
pamtataj pamtarej . . .

8. Data: 2015-10-22 22:30:48

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>A sens gdzie?

Co "sens"?

>- nie masz takiego punktu.

Mam wszystkie punkty, czytaj uważnie.

9. Data: 2015-10-22 22:30:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Oct 2015 22:08:46 +0200, Ghost napisał(a):

Mi się nie chce. I nie imputuj, że tobie się chce.

10. Data: 2015-10-22 22:31:37

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
.pl...

W dniu 2015-10-22 o 22:27, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-10-22 22:25, obywatel Naja uprzejmie donosi:

>plus wszystko w kredycie ;-)

Czy to podpada pod kij?

żart a la ghost(ka)- o nim samym
Oglądajcie
BTW co powoduje, że czlowiek staje sie zamożny?
Pies goniący z awłasnym ogonem
Samobójcze regiony