Czemu chce nam się pracować?

31. Data: 2015-10-23 13:40:47

Temat: Re: Czemu chce nam się pracować?
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Fri, 23 Oct 2015 07:44:25 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

t...

>http://synonim.net/synonim/imputowa%C4%87
>Widzisz tam gdzieś "obmawiać"?

Tu:
http://sjp.pl/imputowa%C4%87

sprawdź też to:
http://sjp.pl/synonim

32. Data: 2015-10-23 13:42:10

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Fri, 23 Oct 2015 07:50:34 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>Samochód nie ma intelektu

To tak jak ty :-)

33. Data: 2015-10-23 13:48:48

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Fri, 23 Oct 2015 07:45:48 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>Moja praca musi mieć "sensu".

Aaaaa, rozumiem, chodzi ci np. o uczenie dzieci w szkole o pamięci wody?

Sens, jest w inne, bo widzę, że nie zakumasz.

34. Data: 2015-10-23 14:34:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 13:40:47 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

net...

t...

> Tu:
> http://sjp.pl/imputowa%C4%87
>
> sprawdź też to:
> http://sjp.pl/synonim

No cóż, różne są słowniki - dla elity i dla ludu 3-]

35. Data: 2015-10-23 14:58:52

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

> [...]

net...

t...

>No cóż, różne są słowniki - dla elity i dla ludu 3-]

Nie, po prostu nałczycielka chrumcia celowo udaje, że pomylił jej się
słownik języka polskiego, ze słownikiem synonimów :-) Wszak nałczycielka
nie morze siem pszyznadż nie zna znaczenia słuf kturyh prubuje urzywadź

36. Data: 2015-10-23 16:38:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 14:58:52 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
>
> Nie, po prostu nałczycielka chrumcia celowo udaje, że pomylił jej się
> słownik języka polskiego, ze słownikiem synonimów :-)

Celowo ci słownik synonimów przytoczyłam, głąbie. Moze się czegoś w życiu
nauczysz jeszcze.

37. Data: 2015-10-23 16:45:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

>>> 6. Kij.

hink_about_work_is_broken

> Gdyby człowiek był stworzony do pracy, to by się nie męczył.

Ja się nie męczę. A ostatnio to nawet dobrze bawię.
W kontekście waszych powyższych rozważań zaczynam się zastanawiać, czy
wszystko w porządku jest...

38. Data: 2015-10-23 16:48:53

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> [...]

net...

>Celowo ci słownik synonimów przytoczyłam, głąbie. Moze się czegoś w życiu

No przecież pisze, że celowo, bo w sjp jak byk widać, że nie znasz
znaczenia. Elito nie używająca sjp buhahahahhaha.

39. Data: 2015-10-23 16:50:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 16:45:57 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
>
> Ja się nie męczę. A ostatnio to nawet dobrze bawię.
> W kontekście waszych powyższych rozważań zaczynam się zastanawiać, czy

Aktorów tu pomijamy :->

40. Data: 2015-10-23 17:02:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 16:50:21 +0200, Ikselka napisał(a):

hink_about_work_is_broken

> Aktorów tu pomijamy :->

...oraz rentierów i polityków.

żart a la ghost(ka)- o nim samym
Oglądajcie
BTW co powoduje, że czlowiek staje sie zamożny?
Pies goniący z awłasnym ogonem
Samobójcze regiony