Czereśnie i robale

11. Data: 2000-06-28 10:36:08

Temat: Re: Odp: Czere?nie i robale
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Ja tam kazda czeresnie ogladam przed zjedzeniem. to niestety spowalnia
sam proces jedzenia ale mysl o robaku w zoladku powoduje odruch
wymiotny. a jak utkwi miedzy zebami??? koooszmar!
Dorota

12. Data: 2000-06-29 06:43:59

Temat: Re: Odp: Czereśnie i robale
Od: "Krzych" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powierzchnie - zbieraja te robale, a tak "odrobaczywione" czeresnie
> zaprawiaja do sloi. BTW czlowiek nie ... ;-)))

No właśnie dokładnie taki sposób stosuje moja mama. :)
Po jakimś czsie jak się przyniesie taki kompot z piwnicy to się nie pamięta
o robalach. :))

No bo przecież trzeba coś z tymi czereśniami zrobić. Aż żal zostawiać je na
drzewie dla szpaków.

Krzych

13. Data: 2000-06-29 11:57:11

Temat: Re: Czere?nie i robale
Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesia Karpowicz wrote in message ...
>Czesc Krzychu
>A po co zagladasz do tych czeresni? jak sa duze i bardzo dobre to po prostu
>je jedz.

hehehe moja babcia samarytanka rozwiazala ten problem lepiej :)))) jadla
owoce dotad az jej nie uswiadomilam ze maja robaczki (bo ich chyba nie
widziala), jak ja uswiadomilam to troche jej mina zrzedla ale potem poszla
po rozum do glowy :)))

z jej dzialeczki zadne dziecko nie uszczknie ani pol owoca, bo babcia jest
lepsza od Cerbera :)), dzieki czemu ma ugruntowana opinie.... :O. jak
przekonalam ja ze w czeresniach sa robali to wszystkimi czeresniami (duzo)
obdarowala dzieci na osiedlu, dzieki czemu:
a) czeresnie sie nie zmarnowaly (babcie sa czule na tym punkcie :))) )
b) znaczaco podreperowala sobie opinie, a biedne dzieci nawet nie
musialy krasc tylko dostaly oplukane :))))

pozdrawiam
aska

Re: Odp: Woda - oczko w ogrodzie.
Róża 'Dorothy Perkins'