Czerwiec.....

1. Data: 2003-06-09 08:52:43

Temat: Czerwiec.....
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Troche czerwcowych fotek...

zapraszam.... ;-)
http://www.best-dog.net/acubenes/inne/czerwiec2003/c
zerwiec1.html

Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2003-06-09 09:51:38

Temat: Re: Czerwiec.....
Od: "Alicja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdjęcia bardzo ladne Ogrod tez Zazdrosze ze masz tak rozne roslinki bo na
moim balkonie niewiele sie miesci a to co pod nim znika za sprawa dzieci i
lobuzow
Naprawde bardzo mi sie podoba
Pozdrawiam
Alicja

3. Data: 2003-06-10 12:57:10

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdjęcia bardzo ladne Ogrod tez Zazdrosze ze masz tak rozne roslinki bo na
> moim balkonie niewiele sie miesci a to co pod nim znika za sprawa dzieci i
> lobuzow

Dzieci ... coz... :-))
A na foto, tylko to, co neistety zostalo z licznych cebulowych, czyli raczej
pozostaloasci. chociaz przyznam, ze czesc innych roslin rosnie doskonale
:-))) Z reszta widac, jak sie coniektotre zmienily po fotach majowych :-)
A jak bedzie za miesiac ??? ;-)))
A co do balkonu, to ja z kolei mam tylko zwykle pelargonie zwisajace.... Ale
widzialam nie raz, ze ludzie potrafia tam cuda wyhodowac i uprawiac, czego i
Tobie zycze :-)))

Pozdrawiam serdecznie :-)
Asia

studnia