Czerwone punkciki

1. Data: 2005-01-30 10:36:08

Temat: Czerwone punkciki
Od: "Robert W." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i proszę o radę.
Mam na skórze takie małe, czerwone kropeczki, które wyglądają jak po ukuciu
szpilką (nie znikają, nie są wypukłe).Jedna jest na powiece oka,inne na
palcach dłoni, dekolcie, brzuchu. Jest ich około 12. Co jakiś czas pojawia
się nowa.
Byłam u dwóch dermatologów. Pierwszy bez postawienia diagnozy przepisał mi
Latikort. Drugi schorzenie określił jako naczyniaczki "zupełnie niegroźne,
do usunięcia laserem (nie w moim przypadku)"
Czy rzeczywiście nie da się z tym nic zrobić? Przeraża mnie myśl, że będę
cała w czerwonych kropkach. Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.Pozdrawiam
i z góry za pomoc dziękuję.
--
Dusia

2. Data: 2005-01-30 12:26:51

Temat: Re: Czerwone punkciki
Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Jan 2005 11:36:08 +0100, Robert W. napisał/napisała:
> cała w czerwonych kropkach. Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.Pozdrawiam
> i z góry za pomoc dziękuję.

czerwone sa sexy ;) A na powaznie tez mam kilka takich kropek, glownie na
podbrzuszu. Nie przejmuje sie nimi ale obserwuje :)

--
* Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
GG: 70701

Jak ruscy zakreca kurek to ja pomogę :-)
Rdzeń kręgowy i komórki macierzyste, poszukuję informacji
Maglek B6 50 tabletek w pudełku - pytanie
Dziecko ze szkoły do szpitala.
ucho