Czeste wytryski

1. Data: 2002-08-25 21:22:37

Temat: Czeste wytryski
Od: "adamkin" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule
http://erotyka.wp.pl/ps_napowaznie_sexkultura/?strTo
p=napowaznie_sexkultura&
strList=0&strIndex=0&strId=22229&strLong=1
przeczytalem, ze "Częste wytryski powodują gorszą pracę mózgu", nie wiem czy
wierza w to Chinczycy czy jest to naukowe stwierdzenie wyrwane z kontekstu.
Zainteresowalem sie tym poniewaz lubie(musze) sie masturbowac i moze miec to
destrukcyjny wplyw na moj kochany mozg, wiec czy moge beztrosko "targac
dzide" bez obaw o swoje IQ?

1. Data: 2002-08-25 21:49:02

Temat: Re: Czeste wytryski
Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamkin wrote:
> dzide" bez obaw o swoje IQ?

Możesz. Twoje IQ niżej zejść już nie może ;)
Bez obrazy

Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-08-25 22:36:52

Od: Testify <h...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Wysmiales pacjenta. TO mnie wlasnie zastanawia u niektorych przyszlych
psychlogow, ze nie potrafia (a przede wszytskim nie chca) sie wczuc w
sytuacje klienta. Totalny brak zachowan empatycznych. Bez sensu.. jak
mozna zrozumiec takiego czlowieka?

1. Data: 2002-08-25 22:52:07

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Testify wrote:
> [...]
> psychlogow, ze nie potrafia (a przede wszytskim nie chca) sie wczuc w
> sytuacje klienta. Totalny brak zachowan empatycznych. Bez sensu.. jak

Nie jestem psychologiem i nawet nie aspiruję by nim być.
Jednak uważam, że nie można słodzić ludziom bez umiaru - otrzeźwiający
"policzek" też jest potrzebny, czasem bardziej niż co innego.

Zresztą moja odpowiedź była utrzymana w żartobliwej tonacji,
adekwatnej do pytania.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-08-25 22:56:30

Od: "Lech" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Testify" <h...@m...com> napisal w
wiadomosci news:3D695C04.999C1BFC@mkaoa.com...
> Wysmiales pacjenta. TO mnie wlasnie zastanawia u
niektorych przyszlych
> psychlogow, ze nie potrafia (a przede wszytskim
> [...]

Nie przesadzaj, please. Niepowazne pytanie,
niepowazna odpowiedz. Chyba, ze adamkin na serio
potrzebuje
potencjalnie psychologa, to co innego :-)
a.

1. Data: 2002-08-26 07:53:28

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"adamkin" <a...@w...pl> writes:

> [...]
> destrukcyjny wplyw na moj kochany mozg, wiec czy moge beztrosko "targac

jak narazie nikt jeszcze nie wykazal eksperymentalnie badz nie
potwierdzil w jakikolwiek inny sposob, ze od masturbacji ubywa komorek
mozgowych.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-08-26 09:42:02

Od: "adamkin" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elita.pl wrote:

> Nie jestem psychologiem i nawet nie aspiruję by nim być.

Bo moglbys byc tylko salowym w szpitalu na oddziale psychiatrii albo szyc
kaftany bezpieczenstwa ;)
Bez obrazy

1. Data: 2002-08-26 12:31:30

Od: "Aleksander Nabaglo" <a...@i...ap.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

W artykule <akbhqi$5rr$1@news.tpi.pl>, "adamkin" <a...@w...pl>
napisał(a):

> [...]
> Zainteresowalem sie tym poniewaz lubie(musze) sie masturbowac i moze
> miec to destrukcyjny wplyw na moj kochany mozg, wiec czy moge beztrosko
Chinczycy nie przejmuja sie IQ leczi QI.
Tak sie sklada, ze przy wytrysku mezczyzna traci QI
a jest to (ta utrata) niekorzystne
(dla zdrowia i kondycji psycho-fizycznej).
Zatem Chinczycy wymyslaja wyrafinowane metody
uprawiania seksu tak, aby mezczyzna nie tracil QI.

Czlowiek nie kultywujacy QI prawdopodobnie nie zrozumie
o co tu biega (gdy w filmie sensacyjnym jakis azjata
w pozycji jezdzca powoli rusza rekami gleboko oddychajac
w czasie treningu lub przed walka - to wlasnie zajmuje sie
wprawianiem w ruch QI w organizmie).

.

1. Data: 2002-08-26 19:39:06

Od: Paul <h...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Aug 2002 08:31:30 -0400, "Aleksander Nabaglo"
<a...@i...ap.krakow.pl> wrote:

> [...]
>w pozycji jezdzca powoli rusza rekami gleboko oddychajac
>w czasie treningu lub przed walka - to wlasnie zajmuje sie

To przed seksem jak ona juz lezy rozgrzana w lozku on tez zaczyna 3
godziny robic dziwne figury? Przeciez dawno skonczylaby bez niego!
Jakim cudem jest ich tak duzo???

1. Data: 2002-08-26 21:16:45

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <1...@4...com>,
szanowny kol. Paul pisze, ze:
><...>
> Jakim cudem jest ich tak duzo???

to przeciez logiczne - skoro tak bardzo kultywuja QI (cokolwiek to jest)
i musza sie szanowac w seksie, to nie pozwalaja aby ich poswiecenie i
wysilek sie marnowaly w najmnieszym stopniu
;-)

--
Marsel

[OT] A propos mojej fotki :)