Czeste zapalenia drog oddechowych

1. Data: 2005-01-05 14:22:30

Temat: Czeste zapalenia drog oddechowych
Od: "arek" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkamy z zona w tych samych warunkach, wdychamy te same wirusy i bakterie
a ja praktycznie nigdy nie mam powaznych gryp czy przeziebien a zona
prawie co miesiac zapalenie oskrzeli.
Chodzi ciagle do lekarza, daja jej srodki na przeziebienie ale to wszystko
skutkuje jedynie doraznie, po kilku tygodniach jest znowu to samo.
Nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale roznimy sie przede wszystkim
sposobem zywienia.
Z rana zona je tylko kawe i papierosy, ja zas zawsze z rana jem obfite
sniadanie i nie pale.
Zona nigdy nie zje fasoli, kaszy, soczewicy, serow jajek , mleka.
Zywi sie tylko miesem, ja z kolei jadam przede wszystkim nabial, sery, jajka
, kasze , ryz, fasole, soczewice a nie jadam prawie miesa.

Powiedzcie mi jakie moga byc przyczyny tak czestych zachorowan zony.
--
Arek

2. Data: 2005-01-05 17:16:13

Temat: Re: Czeste zapalenia drog oddechowych
Od: Pawel <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

arek wrote:

> [...]
> jajka , kasze , ryz, fasole, soczewice a nie jadam prawie miesa.
>
> Powiedzcie mi jakie moga byc przyczyny tak czestych zachorowan zony.

może za mało śpi?

NMSP :))))

BTW, ja rzuciłem fajeczki i lepiej się czuję, ale w czasie świąt byłem w
towarzystwie i skusiłem sie, ok 15 fajek wypaliłem w ciągu 3 dni, no i
zapalenie oskrzeli ponownie mnie zaskoczyło :)

pozdrawiam
Paweł

3. Data: 2005-01-06 19:32:27

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Jan 2005, arek wrote:

> Z rana zona je tylko kawe i papierosy, ja zas zawsze z rana jem obfite

to niech rzuci palenie, powaznie ... to jest glowna przyczyna.
Poza tym ile zona ma lat? Czy nie powinna zrobic juz badan
w kierunku przewleklej obturacyjnej choroby plucnej?

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl

4. Data: 2005-01-07 09:31:35

Od: "arek" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisal

> Poza tym ile zona ma lat? Czy nie powinna zrobic juz badan
> w kierunku przewleklej obturacyjnej choroby plucnej?

Lat ma 52.
Co to jest za badanie " w kierunku przewleklej obturacyjnej choroby plucnej"
i kto to robi?

--
Arek

bezsenność.