Częstotliwość odświerzania obrazu monitora.

1. Data: 2004-05-02 19:11:51

Temat: Częstotliwość odświerzania obrazu monitora.
Od: "MJ" <n...@f...mail> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Spotkałem się niedawno z opinią, że 85 Hz jest *zdrowe*
natomiast 100 Hz i więcej już jakby mniej...
Jak jest naprawdę?
Dzięki,
MJ

2. Data: 2004-05-03 14:58:32

Temat: Re: Częstotliwość odświerzania obrazu monitora.
Od: Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MJ napisał:

> Witam!
> Spotkałem się niedawno z opinią, że 85 Hz jest *zdrowe*
> natomiast 100 Hz i więcej już jakby mniej...
> [...]
Im szybciej tym lepiej.

3. Data: 2004-05-03 17:25:56

Od: Tomasz Jarzynka <t...@U...kadu.net.RU> szukaj wiadomości tego autora

Senicz wrote:

> Im szybciej tym lepiej.

Z tym ze za wysokie czestotliwosci moga zarznac RAMDAC/monitor,
co nie mowiac o krotszej zywotnosc sprzetu moze spowodowac
odksztalcenia obrazu. Ale wiekszosc niezlej klasy monitorow i
kart w 90-100Hz pracuje stabilnie.

--
tomasz k. jarzynka / 601706601 / tomee (at) kadu (dot) net
KADU: http://kadu.net Rozkłady ZTM: http://ztm.moo.pl

XMMS is shut down

4. Data: 2004-05-03 18:16:35

Od: "kz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| co nie mowiac o krotszej zywotnosc sprzetu moze spowodowac
| odksztalcenia obrazu. Ale wiekszosc niezlej klasy monitorow i

Mogą wystąpić problemy przy świetlówkach (także kompaktowych) pzry odświerzaniu z
zakresu 90-110 Hz związane z przerwami w świeceniu takich świetlówek. Efekt
zmęczenia jest podobny jak przy pracy z odświerzaniem 50-60 Hz.
Jak masz świetlówki - lepiej 85(lub ponad 120), jeśli "normalne" żarówki - im więcej
tym lepiej.

Aktywny wypoczynek
Ciągle rano stoi...
Soczewki - rozmiar?
[?] Sztywnienie palców dłoni, promieniujący ból
Sklerodermia immunologiczna