Czlowiek

1. Data: 2000-04-08 06:48:25

Temat: Czlowiek
Od: "sporter" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc. Od dawna zastanawiam sie i nie moge go zrozumiec, teraz wiem, ze
nigdy tego nie dokonam. Prosze was o pomocna dlon. Skoro nie moge go
zrozumiec, to moge sobie wytworzyc przynajmniej pewien zarys, moge spojrzec
na to co inni mysleli o takiej sytuacji i zgodzic sie z nmi, albo polepszyc,
zmienic pod wplywem swoich doswiadczen. Dlatego prosze was o wymienie mi
kilku ksiazek, ktore taka tematyke poruszja. Wiem, ze te tematy poruszane
byly od dawna. Nie chce zebyscie rozumieli ten list jakos opacznie, ja po
prostu prosze o pomoc.

1. Data: 2000-04-10 07:23:01

Temat: Re: Czlowiek
Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
sporter <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> byly od dawna. Nie chce zebyscie rozumieli ten list jakos opacznie, ja po
Nie wiem, czy rozumiem pyatanie.
Jezeli chcesz, aby podac Tobie tytuly kilku ksiazek, ktore
pozwala Tobie zrozumiec co to jest czlowiek,
to z przyjemnoscia takie podam.
Tylko, czy na pewno poprawnie zrozumialem Twoje pytanie?

A.

1. Data: 2000-04-10 23:30:03

Od: "sporter" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak mozna je rozumiec:) Dzieki

Aleksander Nabaglo <...@w...krakow.pl> w artykule
news:8A4A7383BDBED311BF4800105A9F9C29026BDE0D@HADES pisze...

1. Data: 2000-04-12 06:13:25

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
> Tak mozna je rozumiec:)
Georg Baudler "BÓG i Kobieta",
Elias Canetti "MASA I WŁADZA",
Jared Diamond "trzeci szympans",
powinno wystarczyc.

A.

1. Data: 2000-04-14 13:48:11

Od: "Agnieszka G." <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sporter" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> byly od dawna. Nie chce zebyscie rozumieli ten list jakos opacznie, ja po

Ja bym polecila "Byc tutaj" Wojciecha Eichelbergera i Marii Malewskiej
i klasyka: Kozielecki "Koncepcje psychologiczne czlowieka".
Milej lektury.
Agnieszka.

Kursy letnie Uniwersytetu Warszawskiego
Przeprosiny