Czosnek

1. Data: 2007-04-27 08:55:40

Temat: Czosnek
Od: "EWA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę oposadzić czosnek na dzieałce i mam pytanie, czy ząbki do sadzenia
całkowicie obrać z łupiny czy zostawić jakąś warstwę? Czy te ząbki trzeba
jakoś wcześniej pzygotować? Pytania może naiwne ale dopiero początkuję.
ewa

2. Data: 2007-04-27 08:57:37

Temat: Re: Czosnek
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"EWA" <e...@w...pl> wrote in message
> [...]
> całkowicie obrać z łupiny czy zostawić jakąś warstwę? Czy te ząbki trzeba
> jakoś wcześniej pzygotować? Pytania może naiwne ale dopiero początkuję.

Wystarczy rozłamać główkę. Ząbki sadzić piętką w dół.

3. Data: 2007-04-27 10:20:14

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EWA" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Chcę oposadzić czosnek na dzieałce i mam pytanie, czy ząbki do sadzenia
> całkowicie obrać z łupiny czy zostawić jakąś warstwę? Czy te ząbki trzeba
> jakoś wcześniej pzygotować? Pytania może naiwne ale dopiero początkuję.

Podzielić główkę na ząbki, nie obierać, wsadzić piętką do dołu. Ale pora
nieco spóźniona :-(

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2007-04-27 10:39:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Użytkownik "EWA" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Podzielić główkę na ząbki, nie obierać, wsadzić piętką do dołu. Ale pora
> nieco spóźniona :-(
>
> Pozdrawiam, Basia.

Na szczypior dobra - po za tym są czosnki zimowe i wiosenne - te duże -
sadzone w jesieni, ale nie ma jak mizeria z dobrej odmiany ogórków z cebulą,
odrobiną czosnku w ząbkach albo szczypiorem czosnku, trochę soli i pieprzu i
super świeża śmietana.

5. Data: 2007-05-02 09:03:21

Od: "EWA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za rady.
Pozdrawiam, Ewa

> [...]
cebulą,
> odrobiną czosnku w ząbkach albo szczypiorem czosnku, trochę soli i pieprzu

Malwy z nasion
Wystawa Kraków
"odpady" po pogwówce
Owady na jodlach