Czosnek (zupa) a właściwości lecznicze, składniki mineralne, witaminy

1. Data: 2006-06-09 11:51:56

Temat: Czosnek (zupa) a właściwości lecznicze, składniki mineralne, witaminy
Od: GreGo <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Otóż jak znalazłem w internecie czosnek posiada właściwości lecznicze,
bakteriobójcze, działa żółciopędnie, przeciwzapalnie itd. Oprócz tego
posiada minerały i trochę witamin. Teraz pytanie: to wszystko było o
czosnku w stanie naturalnym, a co z czosnkiem gotowanym, np. w zupie
czosnkowej? Co traci poprzez gotowanie, co z tymi jego właściwościami?
Czy ktoś może mi wyjaśnić?
Pozdrawiam,
Grzegorz

2. Data: 2006-06-10 11:14:38

Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GreGo" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czosnku w stanie naturalnym, a co z czosnkiem gotowanym, np. w zupie
> czosnkowej? Co traci poprzez gotowanie, co z tymi jego właściwościami?

ja poprosze o sprawdzony przepis na zupę czosnkową. Bardzo poproszę.

m. (fanatyczka czosnku)

oscypki
ciasto na gofry - jakie jest najlepsze
(jakie) techniki zagęszczania sosów