Czy LATEX jest szkodliwy?

1. Data: 2000-08-23 10:38:59

Temat: Czy LATEX jest szkodliwy?
Od: kamil kropelka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zapytanie do znajacych temat grupowiczow.
Czy prawda jest, ze latex jest alergizujacy i rakotworczy?
W jaki sposob ew. szkodliwosci sa zalezne od tego,
czy jest on naturalny, czy sztuczny?
(Pytam pod katem zakupu materaca - czesto ten material jest
w nich stosowany.)
.

2. Data: 2000-08-23 11:16:58

Temat: Re: Czy LATEX jest szkodliwy?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Aug 2000, kamil kropelka wrote:

> Mam zapytanie do znajacych temat grupowiczow.
> Czy prawda jest, ze latex jest alergizujacy i rakotworczy?

Moze byc silnym alergenem kontaktowym

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

zaglosuj! http://www.am.torun.pl/certify

3. Data: 2000-08-23 12:38:24

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> Moze byc silnym alergenem kontaktowym

Tak przy okazji: z czego sa robione prezerwatywy?

--
Dariusz Laskowski Minelo juz troche czasu od mojego debiutu
GG#10616 w Usenecie. Nadszedl czas aby Wam ujawnic

4. Data: 2000-08-23 13:53:48

Od: a...@n...net (Marcin Debowski) szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod in <39A3C5C0.EB273E89@DrYazzgod> wrote:

>Tak przy okazji: z czego sa robione prezerwatywy?

Z latexu, lub rzadziej z poliuretanu.

PS. Gwoli ścisłości to nie z lateksu, a na bazie suchej jego pozostałości.
Lateks to zwykle emulsja, zawierajaca w sobie fazę ciekłą, tu: wodę.

--
Marcin Dębowski

/\/ http://notrix.net/agatek; a...@n...net; PGP5 0xBF7A805A

5. Data: 2000-08-23 13:55:17

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <39A3C5C0.EB273E89@DrYazzgod>,
DrYazzgod <d...@i...net.pl> wrote:

> [...]
> GG#10616 w Usenecie. Nadszedl czas aby Wam ujawnic
> sms:+48501770655 cala prawde o mnie. Oto prawdziwa twarz

Prezerwatywy sa z lateksu, ktory jest materialem naturalnym. Ostatnio
pojawily sie rowniez z innych syntetycznych tworzyw.
Alergia na latex jest calkiem powszechnie spotykana. Nie oznacza to, ze
czlowiek, ktory nie jest na lateks uczulony powinien go unikac z powodu
samej mozliwosci uczulenia.

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

6. Data: 2000-08-24 08:19:01

Od: kamil kropelka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> Moze byc silnym alergenem kontaktowym

Czy to oznacza, ze jesli kontakt z tym alergenem odbywa sie nie
bezposrednio,
lecz np. poprzez tkanine, to do uczulenia nie powinno dojsc?

Kiedy rejonizacja w ZOZ ?
Writerscape.com is the Premier Written Works Exchange Http://www.writerscape.c om 2643
Opiekunka do dziecka
Czy moze ktos ma.....