Czy Was nie wkurza?

1. Data: 2002-07-23 07:07:33

Temat: Re: wkurza!
Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> wrote:
> w dodatku po depilatorze wrastaja wloski, a po zylecie nie. "dlugie
> tygodnie", hy hy... dobre sobie

U mnie dwa do trzech tygodni, jak obszyl. Tak na nogach, jak i pod
pachami...

EwaP HF FH z ciekawym uwlosieniem
--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-07-23 11:24:32

Od: "Siralos- obcy" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Pawelec" <e...@f...hell.pl> napisał w wiadomości

> U mnie dwa do trzech tygodni, jak obszyl. Tak na nogach, jak i pod
> pachami...

Jestem mezczyzna i dziwie sie dlaczego kobiety przykładaja az taka wage do
dokladnej depilacji i sie tak tym przejmuja. Przeciez to jest naturalne ze
kazdy mezczyzna i wiekszosc kobiet ma jakies tam owlosienie na ciele.
Statystycznie ujmujac faeci wieksze a kobiety mniejsze. Kiedys kobiety sie
wcale nie depilowaly i co, czy byly przez to mniej kobiece?! Nie! Wszystkie
jestescie ofiarami ogolnej mody na depilacje i agresywnych glupawych reklam
srodkow do usuwania wloskow z nog i innych czesci ciala. Przemysl
produkujacy te rzeczy zarabia na Was miliardy.
Jasne ze niektore kobiety maja bujne owlosienie np na nogach i one moga
sobie sprobowac usunac je jezeli im to zupelnie przeszkadza w zyciu i dobrym
samopoczuciu, ale wiekszosc nie ma z tym az takiego problemu, a tez ma fiola
na tym punkcie. Ostatnio sobie pogadalismy z przyjaciolmi - kolegami - o tym
co nasze dziewczyny i zony wyprawiaja w temacie depilacja i wszyscy
stwierdzilismy, ze macie na tym opunkcie niezlego fioła i wszystkie
popadacie w przesade. Nikt Was nie przestanie kochac tylko z tak banalnego
powodu, ze macie owlosione nogi lub troche wloskow pod pachami :) Nie ujmuje
Wam to kobiecosci - takie jest zdanie moje i wszystkich moich kolegów.

Siralos - Obcy

1. Data: 2002-07-23 11:53:54

Od: "[...:::AnyOne:::...]" <*nospam*anyone@iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba o nicku "Siralos- obcy" (e-mail: s...@m...icpnet.pl)
napisał(a):

> Kiedys kobiety sie wcale nie depilowaly i co, czy byly
> przez to mniej kobiece?!

NIE musiały!!! Jak nie wierzysz to zapytaj mamy albo babci. To żywonsc
nafaszerowana hormonami powoduje rozrost owłosienia u kobiet w miejscach
typowo męskich!!

> Nie ujmuje Wam to kobiecosci - takie jest zdanie moje i
> wszystkich moich kolegów.

A moje zdanie i zdanie moich kolegów jest zupełnie inne - włosy u kobiet
budzą w nas obrzydzenie! Fe!!
Kobiety, gólcie się!!

Precz z paskudnymi włochami na nogach, rękach, pod pachami, i na
twarzy!!!

BTW moja mama zawsze miała idealnie gładkie rączki i nóżki i *nigdy* nie
musiała ich golić.

dan
[Contact me: #gg: 1020800 | d...@w...pl ]

1. Data: 2002-07-23 11:56:02

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Siralos- obcy" <s...@m...icpnet.pl> wrote in message
> [...]
ujmuje
> Wam to kobiecosci - takie jest zdanie moje i wszystkich moich kolegów.

Wyobraźnia płata mi okropne figle - właśnie ujrzałam przed oczami ulicę
pełną kosmatych niedźwiadków w minispódniczkach:))))
Widzisz je?
Zmieniłeś już zdanie?
Żartuję. Na pewno masz trochę racji, ale bez tego futra jest o wiele
przyjemniej.
Anka

1. Data: 2002-07-23 12:26:55

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Siralos- obcy <s...@m...icpnet.pl>

> [...]
ujmuje
> Wam to kobiecosci - takie jest zdanie moje i wszystkich moich kolegów.

Nareszcie ktoś normalny :-)
Pozdrowienia dla Ciebie i Twoich kolegów.
Marta

1. Data: 2002-07-23 12:41:36

Od: "Siralos- obcy" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[...:::AnyOne:::...]" <*nospam*anyone@iq.pl> napisał w
wiadomości news:ahjg4q$eg3$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> NIE musiały!!! Jak nie wierzysz to zapytaj mamy albo babci. To żywonsc
> nafaszerowana hormonami powoduje rozrost owłosienia u kobiet w miejscach

Poważnie?? jestem w szoku, ze to przez to ... a moze jakis link do
opracowania naukowego na ten temat bo nie chce mi sie wierzyc.

> A moje zdanie i zdanie moich kolegów jest zupełnie inne - włosy u kobiet
> budzą w nas obrzydzenie! Fe!!
> Kobiety, gólcie się!!

heh... a nie masz przypadkiem na wlasnosc jakigos interesu w tej branży? nie
sprzedajesz depilatorow lub innych akcesoriów? ;)

> Precz z paskudnymi włochami na nogach, rękach, pod pachami, i na
> twarzy!!!

LOL jakbym ogladal reklame w TV na ten temat ... ;-)

> BTW moja mama zawsze miała idealnie gładkie rączki i nóżki i *nigdy* nie
> musiała ich golić.

Moja mama podobnie....

> Pozdrawiam,
> dan

Dan jestes facetem? sadzac po nicku chyba tak, ale musze zapytac... :)

Siralos - obcy

1. Data: 2002-07-23 12:48:55

Od: "Siralos- obcy" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miranka" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> Wyobraźnia płata mi okropne figle - właśnie ujrzałam przed oczami ulicę
> pełną kosmatych niedźwiadków w minispódniczkach:))))
> Widzisz je?

jakos sobie tego nie potrafie wyobrazic ... :)

> Zmieniłeś już zdanie?

Nie

> Żartuję. Na pewno masz trochę racji, ale bez tego futra jest o wiele
> przyjemniej.

Rozumiem. Wydaje mi sie ze w tym chodzi bardziej o dobre samopoczucie
pychiczne ze sie nie odstaje wygladem od innych kobiet niz o to, ze
przyjemniej bez "futra". Zreszta jakiego futra - kotku -? ;-)
- Misio -

Siralos -Obcy

1. Data: 2002-07-23 12:52:52

Od: "Siralos- obcy" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nareszcie ktoś normalny :-)

heh... ;-)
Wielu facetow tak mysli, powaznie.

> Pozdrowienia dla Ciebie i Twoich kolegów.

dzieki w imieniu swoim i kolegów :-)

Siralos -Obcy

1. Data: 2002-07-23 13:23:20

Od: "[...:::AnyOne:::...]" <*nospam*anyone@iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> Poważnie?? jestem w szoku, ze to przez to ... a moze jakis link do
> opracowania naukowego na ten temat bo nie chce mi sie wierzyc.

Jesteś mocno nie na czasie.... już dawno o tym w gazetach ("Zdrowie",
"Żyjmy dłużej") i w TV trąbili.. a poza tym pogadaj trochę z jakimś
znajomym lekarzem...

> heh... a nie masz przypadkiem na wlasnosc jakigos interesu w tej
> branży? nie sprzedajesz depilatorow lub innych akcesoriów? ;)

Nie mam! Nie jestem żadnym fetyszem i podnieca mnie idealnie gładka,
aksamitna skóra. Iiiiii jeszcze jedno..... NIENAWIDZĘ jak w autobusie
jakaś "pani" w krótkim rękawku trzyma się poręczy i widać jej nieogoloną
spoconą pachę! Fuj! Bleeee....!

> LOL jakbym ogladal reklame w TV na ten temat ... ;-)

To co Ty oglądasz w TV????????????????

> Dan jestes facetem? sadzac po nicku chyba tak, ale musze zapytac...
> :)

Nie. Jestem kobietą ;))))))))))))))))))))) No pewnie, że facetem.... a
nick dan to z innej grupy - tu jestem AnyOne czyli ktoś :))

[..:::AnyOne:::...]
[Contact me: a...@i...pl | gg#: 1020800]

1. Data: 2002-07-23 13:48:48

Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ahjlck$rrb$1@news.onet.pl>, *nospam*a...@i...pl says...
> [...]
> aksamitna skóra. Iiiiii jeszcze jedno..... NIENAWIDZĘ jak w autobusie
> jakaś "pani" w krótkim rękawku trzyma się poręczy i widać jej nieogoloną

Hmmmm mam na to rade - po prostu przestan korzystac z komunikacji
publicznej :)

A tak serio, to nie chcesz patrzec na jakas kobiete, ktora nie jest
ogolona to po prostu nie patrz. A nie zmuszaj jej do czegos czego ona
moze nie chce ?

K.

Depilacja tzw. okolic bikini
test -