Czy Wy tez to czujecie?

11. Data: 2001-03-01 09:29:34

Temat: Re: Czy Wy tez to czujecie?
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Ech! młodym być!
> Sto dwadzieścia lat temu też czułem wiosnę i w listopadzie, i w
> lutym.... :-))))

A pamietasz te wiosne w 1738? To byla wisoan, ech... :)

Pozdrawiam,
robal.

12. Data: 2001-03-01 10:55:08

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a):

> A pamietasz te wiosne w 1738? To byla wisoan, ech... :)
>
> Pozdrawiam,
> robal.

Niestety. Wtedy dopiero mamusia z tatusiem zaczynali mnie intensywnie
planować. :-))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

13. Data: 2001-03-01 12:49:58

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...

> Jestes pewien? Bo u mnie (G. Slask) kosy zimuja.
Kos jest ptakiem częściowo wędrownym co oznacza, że obaj macie rację.

> Natomiast podobno juz przylecialy szpaki - ostatni moment na wywieszenie
> budek legowych w ogrodach.
Poczuły wiosnę?
Pozdrawiam serdecznie Jerzy

14. Data: 2001-03-05 08:09:08

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:

> A po co Ci ogrod? Inni maja - i to wystarczy. Nie pisalem: ostatni
> moment na wywieszenie budek legowych w _swoich_ ogrodach :-)

Nie wywiesze, bo jak sie ptaszki przyzwyczaja, to moze byc zle: ja sie
wypriwadze, a skad mam wiedziec, co za ptasi sadysta tu zamieszka? Jak bede "na
swoim" (ech...) to wywiesze :)))))))))))))))))))))

Pozdrawiam,
robal.

15. Data: 2001-03-05 08:10:08

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Niestety. Wtedy dopiero mamusia z tatusiem zaczynali mnie intensywnie
> planować. :-))))))))))

No to co piszesz: "molodym byc" do mnie, Ty mlokosie
:))))))))))))))))))))))

Pozdrawiam,
dracul-robal.

16. Data: 2001-03-06 10:00:26