Czy Wy tez to czujecie?

1. Data: 2001-02-26 14:50:21

Temat: Czy Wy tez to czujecie?
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy czujecie juz wiosne? Ja jakos tak (zwlaszcza po wczorajszym
przesadzaniu sukulentow). Juz sie ciesze na sama mysl....ech....

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2001-02-26 18:56:52

Temat: Re: Czy Wy tez to czujecie?
Od: "Antoni Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...prv.pl...
> Czesc!
>
> Czy czujecie juz wiosne? Ja jakos tak (zwlaszcza po wczorajszym
> przesadzaniu sukulentow). . . .

Szczerze mówiac ja nie. Za oknem w nocy -14 w dzien okolo 0 i tak na oko
pól metra sniegu. To jak mam poczuc wiosne.;-)

--
Pozdrowienia
Antoni Broniak

3. Data: 2001-02-27 08:42:19

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Antoni Broniak wrote:

> Szczerze mówiac ja nie. Za oknem w nocy -14 w dzien okolo 0 i tak na oko
> pól metra sniegu. To jak mam poczuc wiosne.;-)

Przez snieg - jak przebisnieg :)
Przeciez juz trzeba o wszystkim myslec, wszystko przygotowywac. To az wisona
pachnie :)))))))))))))

Pozdrawiam,
robal.

PS. A z testu mi nie wyszlo, ze jestes ogrodnik swirus, ale teraz to juz
zaczynam watpic....

4. Data: 2001-02-27 22:17:41

Od: "Antoni Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> robal.
>
> PS. A z testu mi nie wyszlo, ze jestes ogrodnik swirus, ale teraz to juz

No dobra, . . . czulem wiosne w zeszlym tygodniu jak nie bylo tego bialego
szalenstwa a po moim mini ogrodzie spacerowal sobie kos. Naprawde juz
przylecialy.

--
Pozdrowienia
Antoni Broniak

5. Data: 2001-02-28 05:13:41

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Antoni Broniak wrote:
> [...] a po moim mini ogrodzie spacerowal sobie kos. Naprawde juz
> przylecialy.

Jestes pewien? Bo u mnie (G. Slask) kosy zimuja.
Natomiast podobno juz przylecialy szpaki - ostatni moment na wywieszenie
budek legowych w ogrodach.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

6. Data: 2001-02-28 12:26:27

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:

> Natomiast podobno juz przylecialy szpaki - ostatni moment na wywieszenie
> budek legowych w ogrodach.

A ja nie wywiesze! O!!!!!!!! bo nie mam ogrodu :(

Pozdrawiam,
robal.

7. Data: 2001-02-28 12:36:45

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a):

> [...]
>
> Czy czujecie juz wiosne? Ja jakos tak (zwlaszcza po wczorajszym
> przesadzaniu sukulentow). Juz sie ciesze na sama mysl....ech....

Ech! młodym być!
Sto dwadzieścia lat temu też czułem wiosnę i w listopadzie, i w
lutym.... :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

8. Data: 2001-02-28 19:22:30

Od: "Antoni Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...

> Jestes pewien? Bo u mnie (G. Slask) kosy zimuja.

Że kos jestem pewien i prawdopodobnie przyleciał. Jest to już drugie kosie
pokolenie bardzo zaprzyjaźnione, znamy się chyba 6 lat, koło tego mojego
mogę przejść w odległości pół metra i tylko przekrzywi głowę i zabawnie
spojrzy kto to idzie. We wrześniu kosy znikają (chyba odlatują) , pojawiają
się ponownie na wiosnę ale tak wcześnie jak w tym roku to jeszcze nie
widziałem. Najciekawsze, że mieszkam niedaleko od Ciebie - opolskie.
Słyszałem, że w dużych miastach kosy są tak zaaklimatyzowane, że mogą
zimować. Chyba więc mogą być odlatujące i nieodlatujące.

--
Pozdrowienia
Antoni Broniak

9. Data: 2001-02-28 21:07:18

Temat: Odp: Czy Wy tez to czujecie?
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Śląsk jest dużo cieplejszy od naszego - opolskiego, chodzi o miasta nie o
region, więc chyba u nich zimują. U nas za to zimują łąbędzie, kaczuszki.
Vide kanał Ulgi w Opolu i zrzuty elektrowni. Ja nie mam jeszcze tak
zaprzyjaźnionych ptaków, może z czasem. W przyrodzie dopiero trzy lata.
PS. To też dobry temat, czemu niektóre leniuchują. Odwieczny instynkt kontra
cywilizacja.

-----------------
\ / Podstawowym warunkiem poznania znajomego,
(';') jest zawarcie znajomości z osobnikiem nieznanym.
Użytkownik Antoni Broniak <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:97jj0t$kt2$...@n...tpi.pl...

10. Data: 2001-03-01 08:53:43

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:

> A ja nie wywiesze! O!!!!!!!! bo nie mam ogrodu :(

A po co Ci ogrod? Inni maja - i to wystarczy. Nie pisalem: ostatni
moment na wywieszenie budek legowych w _swoich_ ogrodach :-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba

selaginella - jak dbac?
mole w ogrodzie