Odp: Czy Wy tez to czujecie?

From: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: Czy Wy tez to czujecie?
Date: Wed, 28 Feb 2001 22:07:18 +0100
Sender: [tato_opole friko4.onet.pl]@wrona.punkt.pl

Śląsk jest dużo cieplejszy od naszego - opolskiego, chodzi o miasta nie o
region, więc chyba u nich zimują. U nas za to zimują łąbędzie, kaczuszki.
Vide kanał Ulgi w Opolu i zrzuty elektrowni. Ja nie mam jeszcze tak
zaprzyjaźnionych ptaków, może z czasem. W przyrodzie dopiero trzy lata.
PS. To też dobry temat, czemu niektóre leniuchują. Odwieczny instynkt kontra
cywilizacja.

\ / Podstawowym warunkiem poznania znajomego,
(';') jest zawarcie znajomości z osobnikiem nieznanym.
Użytkownik Antoni Broniak <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:97jj0t$kt2$...@n...tpi.pl...