Czy Żydzi to oszuści i mordercy ?

1. Data: 2001-04-25 17:11:24

Temat: Czy Żydzi to oszuści i mordercy ?
Od: "Zraju Wygnany" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie moge do konca zrozumiec dlaczego Zydzi sa tepieni
przez Polakow. Starsi odemnie mowia mi, ze Zydzi
zostali niejako przygarnieci. Odplacili sie ponoc
wymyslaniem tak na prawde nikomu niepotrzebnych zajec i
produktow. Zydzi kojarza mi sie z oszukujacymi
sklepikarzami co sprzedawali kiedys np. kolorowe
cukierki od ktorych psuly sie zeby. Pozniej stworzyli
ponoc system urzednictwa, rachmistrzow itp.
Ponoc gdy w Polsce bylo mniej Zydow to na wsi zylo sie
lepiej. Ponoc teraz w Sejmie, Senacie, urzedach,
telewizji, radiu, prasie i w innych miejscach gdzie
nie wykonuje sie konkretnej pozytecznej i uzytecznej
pracy to sami Zydzi pracuja.
Jaka jest prawda o Zydach ?
Czy sa gdzies Zydzi wykonujacy uzyteczna, pozyteczna i
konkretna prace (np. rolnicy, rzemieslnicy ludowi,
drwale, tkaczki) ???

Wyslane do:
r...@r...pl;
Młodzieżowe Koła Przyjaciół Radia Maryja <d...@r...pl>;
Pokój Gościnny Radia Maryja <p...@r...pl>;
Redakcja audycji TAN <t...@r...pl>;
i...@c...org;
k...@n...pl;
s...@n...pl;
p...@n...pl;
k...@n...pl;
w...@n...pl;
s...@n...pl

2. Data: 2001-04-26 05:30:02

Temat: biedny idioto - prowokatorze, idz sie spytaj mamy
Od: "sender" <k...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

"Zraju Wygnany" <t...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
> Jaka jest prawda o Zydach ?
> Czy sa gdzies Zydzi wykonujacy uzyteczna, pozyteczna i
> konkretna prace (np. rolnicy, rzemieslnicy ludowi,

Paracetamol
Fluoxetyna, Lerivon, Cipramil
Toksoplasmoza
problem?