Czy Żydzi ukrzyżują Polskę?

11. Data: 2018-02-01 19:58:45

Temat: Re: Czy Żydzi ukrzyżują Polskę?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2018 o 19:44, Kviat pisze:

> (...) To są ostatnie podrygi państw narodowych. Tyle że wy jeszcze
> tego nie rozumiecie.

Czasem zdarza ci się powiedzieć coś z sensem. Jedno wielkie, globalne
państwo, którego mieszkańcom przyświecają te same cele, to jest marzenie
wszystkich utopistów. Zastanawiam się tylko, czy jesteś świadom i czy
rozumiesz to co napisałeś? I czy potrafisz wskazać Drogę do
zrealizowania takiej Utopii?

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

12. Data: 2018-02-01 20:03:19

Od: andal <a...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 01 Feb 2018 19:23:44 +0100, silvio balconetti wrote:

> Moj drogi panie, czy nie zauwazyl pan jak sie ta grupa nazywa i jakie
> tabletki niektorzy biora? ;-)

*nie sraj szwabie przy stole*

13. Data: 2018-02-01 20:35:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-01 o 19:58, LeoTar Gnostyk pisze:

> Czasem zdarza ci się powiedzieć coś z sensem. Jedno wielkie, globalne
> państwo,

Jak zwykle nic nie zrozumiałeś.
Ja piszę, że to ostatnie podrygi PAŃSTW narodowych, a ty wyskakujesz z
globalnym państwem.

> którego mieszkańcom przyświecają te same cele

Nie pedofilu. Gwałcenie własnych dzieci, to nie jest cel wszystkich
mieszkańców.
Ja wiem, że ty musisz wszędzie te swoje zboczenia wtrynić, ale przyjmij
do wiadomości, że nie wszystkim wszystko kojarzy się z dziecięcą dupą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2018-02-02 05:00:09

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2018 o 20:35, Kviat pisze:

> Jak zwykle nic nie zrozumiałeś. Ja piszę, że to ostatnie podrygi
> PAŃSTW narodowych, a ty wyskakujesz z globalnym państwem.

A jaka forma wspólnoty, według ciebie, ma zastąpić państwa narodowe?

> [...]
> mieszkańców. Ja wiem, że ty musisz wszędzie te swoje zboczenia
> wtrynić, ale przyjmij do wiadomości, że nie wszystkim wszystko

Masz bzika, zafiksowałeś się na punkcie moich poglądów wychowawczych i
potrafisz w tej materii logicznie myśleć. A może - gdybyś się od tej
fiksacji uwolnił - znalazłbyś koincydencję między brakiem wychowania
seksualnego a patologiami, matriarchatem i homoseksualizmem, itd.

Powrotu do zdrowia psychicznego życzę, Piotrze

15. Data: 2018-02-02 05:03:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> kojarzy się z dziecięcą dupą.

Masz bzika, zafiksowałeś się na punkcie moich poglądów wychowawczych i
nie potrafisz w tej materii logicznie myśleć. A może - gdybyś się od tej

16. Data: 2018-02-02 05:39:21

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-01 o 17:00, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> wszystkimi narodami tego świata?
>
> Czy stać ich na to by byli dla innych nacji przykładem pokojowego

Masz ambicje odgrywania Chrystusa narodów i chcesz się za głupotę dać
ukrzyżować?

--
stevep

17. Data: 2018-02-02 06:31:46

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.02.2018 o 05:39, stevep pisze:

> Masz ambicje odgrywania Chrystusa narodów i chcesz się za głupotę dać
> ukrzyżować?

Naucz się czytać to co jest jawnie napisane i nie odwracaj kota ogonem.

18. Data: 2018-02-02 17:14:14

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2018 o 06:31 LeoTar Gnostyk <l...@l...net> pisze:

> Naucz się czytać to co jest jawnie napisane i nie odwracaj kota ogonem.

Hmm, a masz jakiegoś tłumacza swoich "światłych" wywodów?

--
stevep

19. Data: 2018-02-02 17:29:42

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.02.2018 o 17:14, stevep pisze:

> Hmm, a masz jakiegoś tłumacza swoich "światłych" wywodów?

Skoro nawet ty czytasz to znaczy, że w jakiś magiczny sposób przyciągają
twoją uwagę. A jeżeli nie zrozumiesz za pierwszym razem to powtarzaj
czytanie tak długo aż coś zrozumiesz. A jeżeli pomimo wielokrotnego
czytania jednej wiadomości nadal nie rozumiesz to skocz sobie na moja
stronkę i zajrzyj w przeszłość - może tam wreszcie zrozumiesz. Hi, hi,
hi. :)))

20. Data: 2018-02-02 22:19:50

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:
> Ciekawe, czy Żydzi izraelscy i amerykańscy w imię obrony własnych
> partykularnych, interesów zdecydują się ukrzyżować Polskę

W razie czego PL odwróci się od USA i Izraela, a PL jeszcze bardziej
się zradykalizuje.

http://forsal.pl/artykuly/1101720,aszkenazy-o-ustawi
e-o-ipn-izrael-nie-ma-prawa-wtracac-sie-w-prawodawst
wo-rzadu-polskiego.html

Waltzyk warszawski!
Jak Żydzi chcieli Polakom ustawę poprawiać.
,,Komisji specjalnej z tego nie będzie!"
Pińcet tysiency faszystuf!
PiS miażdży!