Czy da sie cos zrobic?

1. Data: 2002-03-28 07:51:56

Temat: Czy da sie cos zrobic?
Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj wyslalam na serwer Mongi roze z kroplami rosy, mam nadzieje ze sie
wam spodoba
Wyslalam tam jeszcze wzor bunny&egg - to w PCStitchu. Z tym wlasnie mam
klopot. Obrazek sie ptwiera, ale na polecenie drukowania sygnalizuje blad i
zapiera sie jak to mowia wszystkimi czterema. Moze ktoras z was ma ten wzor
dobrze funkcjonujacy?
A obrazek bardzo na czasie: zajaczek, zonkile i pisanka.
Grazyna

1. Data: 2002-03-28 15:15:50

Temat: Re: Czy da sie cos zrobic?
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grazyna Szkudlinska <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7uhqb$qof$...@n...tpi.pl...
> [...]
wzor
> dobrze funkcjonujacy?
> A obrazek bardzo na czasie: zajaczek, zonkile i pisanka.

Roza piekna, ale czy tylko foto czy ja nieumialek? Jesli masz schemat,
moglabys dorzucic? Nie musi byc szybko:)
Niestety zajaca sciagalam 2 x i nie daje sie podejrzec - niesmialy:)
Bardzo ladne 2 obrazki wiosenno-wielkanocne sa w najnowszych Moich
robotkach - nieduze, ale kolorowe i "swieze",
niestety nie mam tego w domu, zeby Ci wskanowac:( Sa na nich wlasnie
zonkile, zajaczek i pisanka.
Elzbieta

1. Data: 2002-03-28 15:56:39

Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Roza piekna, ale czy tylko foto czy ja nieumialek? Jesli masz schemat,
> moglabys dorzucic? Nie musi byc szybko:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hihi, raczej slaby bylby z ciebie swiadek w sadzie :-)))
Fotka z roza jest a ze dwa pieterka wyzej folderek o tym samym tytule, a tam
juz wszystko jest obecne ;-))
Grazyna

1. Data: 2002-03-28 16:51:18

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grazyna Szkudlinska <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7ve72$r3t$...@n...tpi.pl...

> Hihi, raczej slaby bylby z ciebie swiadek w sadzie :-)))
> Fotka z roza jest a ze dwa pieterka wyzej folderek o tym samym tytule, a
> [...]

Oj slaby rzeczywiscie, co za pociecha ze slepego swiadka, dzieki, juz za
tzrecim podejsciem sie pojawil:)
Elzbieta

Serwerek FTP i swieta
Tasma z kanwy