Czy da się żyć bez seksu?

1. Data: 2016-03-02 13:03:33

Temat: Czy da się żyć bez seksu?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Da się! Instynkt seksualny jest bardzo słaby i można żyć całe życie bez
seksu. Nikt nie umiera z powodu braku seksu, nic nie boli, no może
trochę jądra, ale to da się rozchodzić.

2. Data: 2016-03-02 13:13:16

Temat: Re: Czy da się żyć bez seksu?
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>Instynkt seksualny jest bardzo słaby

taaaa

>nic nie boli, no może trochę jądra

a próbowałeś się powstrzymać od seksu bez uderzania po jądrach?

3. Data: 2016-03-02 13:42:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message
> Da się! Instynkt seksualny jest bardzo słaby i można żyć całe życie bez
> seksu. Nikt nie umiera z powodu braku seksu, nic nie boli, no może trochę
> jądra, ale to da się rozchodzić.

Jak długo Tobie się ta sztuka już udaje?

4. Data: 2016-03-02 14:00:44

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.03.2016 o 13:42, Pszemol pisze:
> "pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message
>
> Jak długo Tobie się ta sztuka już udaje?

To bardzo intymne pytanie, ale dobra.
Należy rozróżnić sam instynkt, który jest słaby z uzależnieniem, które
mocno trzyma.
Uzależnienie ma to do siebie, że ktoś go nie mając, nie musi wykonywać
czynności, a kto - ma ten musi. Na przykład ja nigdy w życiu nie miałem
papierosa, nigdy w życiu się nie upiłem, nigdy nie próbowałem narkotyków.
A ktoś kto jest uzależniony od wódeczki, może nie uprawiać seksu ale
wódeczkę musi.
Ja niestety jestem uzależniony od masturbacji, co nie znaczy że
dopuszczam się jej codziennie, ale raz na jakiś czas i nie mogę zupełnie
przestać.
Mimo że leki wycięły mi popęd.
Wygląda to tak, że wcale masturbacja mnie nie podnieca, ani tym bardziej
nie mam żadnego orgazmu, a jedynie ejakulację i związany z tym brud.
Nie chcę tego robić, ale jestem uzależniony.
Ktoś kto nie jest uzależniony i ma popęd, nie musi uprawiać seksu przez
całe życie (np. Jan Paweł II), ale kto jest uzależniony, to robi to mimo
braku popędu.

5. Data: 2016-03-02 15:24:33

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-02 o 13:03, pinokio pisze:

> trochę jądra, ale to da się rozchodzić.

dobre, zaproponuję to mężowi ;-)

--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

6. Data: 2016-03-02 15:26:00

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-02 o 13:13, Ghost pisze:

> Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

> taaaa

> a próbowałeś się powstrzymać od seksu bez uderzania po jądrach?

chyba bez karcenia :-D jąder. Nie produkować szelmy!

--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

7. Data: 2016-03-02 15:27:06

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-02 o 13:42, Pszemol pisze:
> "pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message
>
> Jak długo Tobie się ta sztuka już udaje?

jak się bierze psychotropy, to seks staje się pojęciem abstrakcyjnym
żeby nie powiedzieć nieludzkim ;-)

--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

8. Data: 2016-03-02 15:29:06

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-02 o 14:00, pinokio pisze:

> [...]
> Ktoś kto nie jest uzależniony i ma popęd, nie musi uprawiać seksu przez
> całe życie (np. Jan Paweł II), ale kto jest uzależniony, to robi to mimo

ależ ty masz wzorce! ja bym za niego i jego wstrzemięźliwość seksualną
ręki uciąć nie dała :-)

--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

9. Data: 2016-03-02 15:34:53

Od: cwf <...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

On 3/2/2016 7:03 AM, pinokio wrote:
> Da się! Instynkt seksualny jest bardzo słaby i można żyć całe życie bez
> seksu. Nikt nie umiera z powodu braku seksu, nic nie boli, no może
> trochę jądra, ale to da się rozchodzić.

W sumie jest to ważne pytanie. Pewnie swiat bylby lepszy bez seksu
i seksualnego popedu. Kobiety nie kontrolowalyby slabych samcow
a mezczyzni wreszcie mogliby uzyc mózgów do polepszenia świata.
Wreszcie bylibyśmy wolni

cwf

10. Data: 2016-03-02 15:46:04

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
pl...

W dniu 2016-03-02 o 13:13, Ghost pisze:

> Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>chyba bez karcenia :-D jąder. Nie produkować szelmy!

(u)kręcenia

Leczyłem gejów prądem
"Dobra zmiana" coraz lepsza
żołnierz wolności