Czy długie spacery mogą owocować żylakami?

1. Data: 2004-07-07 13:58:15

Temat: Czy długie spacery mogą owocować żylakami?
Od: "sl" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Regularne (raz na tydzień) spacery rzędu 25-35 km (7-8 godzin marszu).
Czy może to w przyszłości zaowocować skłonnością do żylaków?

2. Data: 2004-07-09 08:30:42

Temat: Re: Czy długie spacery mogą owocować żylakami?
Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Regularne (raz na tydzień) spacery rzędu 25-35 km (7-8 godzin marszu).
> Czy może to w przyszłości zaowocować skłonnością do żylaków?

Według mnie taka profilaktyka (w przeciwieństwie do siedzącego trybu życia)
raczej zapobiega powstawaniu żylaków.

pozdrawiam
Szachysta

3. Data: 2004-07-09 18:18:48

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Według mnie taka profilaktyka (w przeciwieństwie do siedzącego trybu życia)
> raczej zapobiega powstawaniu żylaków.
>

> pozdrawiam
> Szachysta

Żylakom sprzyja właśnie brak ruchu, dłudgie siedzenie np. przy biurku, stanie,
a spacery są jak najbardziej wskazane w zapobieganiu im!!!

4. Data: 2004-07-12 14:31:35

Od: "sl" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żylakom sprzyja właśnie brak ruchu, dłudgie siedzenie np. przy biurku,
stanie,
> a spacery są jak najbardziej wskazane w zapobieganiu im!!!

Ulzylo mi, dzieki.

zioła Bittnera ..?
Lekarze nie robiący trudności?
dane potrzebne