Czy dziewica może zajść w ciążę ?

1. Data: 2004-09-08 14:10:17

Temat: Czy dziewica może zajść w ciążę ?
Od: "mariner" <mariner(TO WYTNIJ)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tu na myśli sytuację kiedy wytrysk nasienia nastąpi w okolicy narządów
płciowych, lub w przedsionku pochwy. Czy w takim przypadku możliwe jest że
dziewczyna (dziewica) zajdzie w ciążę ? Czy błona dziewicza stanowi
skuteczną przeszkodę dla plemników ?

2. Data: 2004-09-08 15:17:38

Temat: Re: Czy dziewica może zajść w ciążę ?
Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariner" napisał ...

> Mam tu na myśli sytuację kiedy wytrysk nasienia nastąpi w okolicy narządów
> płciowych, lub w przedsionku pochwy. Czy w takim przypadku możliwe jest że
> dziewczyna (dziewica) zajdzie w ciążę ?

Tak.

> Czy błona dziewicza stanowi
> skuteczną przeszkodę dla plemników ?

Nie.

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2004-09-08 15:17:49

Od: Sealett <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> płciowych, lub w przedsionku pochwy. Czy w takim przypadku możliwe jest że
> dziewczyna (dziewica) zajdzie w ciążę ? Czy błona dziewicza stanowi

Jezeli tylko dziewczyna ma akurat dni plodne to jest prawdopodobne ze
zajdzie w ciaze....blona dziewicza nie jest zadna bariera dla ruchliwych
plemnikow ;) to tylko najczesciej zgrubienie blony sluzowej w ksztalcie
polksiezyca czesciowo ograniczajace wejscie do pochwy.

pozdrawiam
Sealett

niedziałające znieczulenie [?]
Brak czucia przy dotyku żołędzi