Czy istnieje prosty programik (2D) do projektowania automatycznego nawadniania trawnika???

1. Data: 2007-04-02 11:27:32

Temat: Czy istnieje prosty programik (2D) do projektowania automatycznego nawadniania trawnika???
Od: "BArt" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Poszukuje jakiegos programu do zaprojektowania systemu nawadniania trawnika.
Wiem, ze mozna wziac kartke papieru i olowek, ale slyszalem ze jest gdzies w
sieci taki prosty programik w ktorym mozna wprowadzic dzialke i obrys domu.
Posiada pare roznego rodzaju polewaczek o roznym zasieku i kacie podlewania i
ponoc bardzo ulatwia zrobienie projektu podlewania.

Sporo czasu poswiecilem zeby go odnalesc ale narazie bezowocnie.

Prosze o jaks wskazowke gdzie mozna znalesc ten program. A moze ktos z
szanownych Grupowiczow ma takowy.

Z gory dziekuje za pomoc. pozdrawiam.

Bartek

2. Data: 2007-04-02 16:30:23

Od: Jerzy Nowak <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BArt napisał(a):
> [...]
>
> Sporo czasu poswiecilem zeby go odnalesc ale narazie bezowocnie.
>
> Prosze o jaks wskazowke gdzie mozna znalesc ten program. A moze ktos z

Może być ten?
http://www.sciencehill.net/download.htm
--
pozdr. Jerzy