Czy jest jakiś sposób na rozstępy ???????

1. Data: 2000-07-04 16:17:44

Temat: Czy jest jakiś sposób na rozstępy ???????
Od: "benito" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

bo mam z nimi problem

2. Data: 2000-07-04 16:30:24

Temat: Re: Czy jest jakiśsposób na rozstępy ???????
Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: benito <s...@p...com>

> bo mam z nimi problem

Rozjaśni na pewno Guam, ale to drogaśna kuracja. W gabinetach kosmetycznych
wcale nie polecam bo ceny zabójcze. No chyba, że masz worki z mamoną.

Można sobie zamówić bezpośrednio w firmie sprowadzającej i jest duuuużo
taniej.
Reszta polecanych kuracji niewiele mi pomogła.

Pozdrawiam serdecznie
Monia

Tutaj moze znalezc sie Twoja reklama szczegoly http://www.promocja.kki.pl
Krakowski Komercyjny Internet http://www.kki.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

3. Data: 2000-07-06 13:30:12

Temat: Odp: Czy jest jakiśsposób na rozstępy ???????
Od: "aga" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

mozesz podac adres tej firmy i mniej wiecej koszt takiej zabawy?
AgaMM
Użytkownik Monika Bujak <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:00a401bfe5d3$c65e6b40$12cba0d4@tbujak...

4. Data: 2000-07-06 16:28:35

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: aga <a...@b...wroc.pl>

> mozesz podac adres tej firmy i mniej wiecej koszt takiej zabawy?

Jasne. Adres prześlę na priva bo muszę poszperać. Słoik kilogramowy starcza
na 15 razy kosztuje około 240 zł. Do tego może być w zestawie żel
wzmacniający działanie i wtedy taki zestaw wychodzi ok. 300zł.

Bakterie coli
Prozac w Polsce?
Galwanizacja gardla
odp. cytologia