Czy jest tu jakis lekarz ??

1. Data: 2002-04-19 14:10:42

Temat: Czy jest tu jakis lekarz ??
Od: b...@e...conexnet.pl (bartman) szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie natury scisle medycznej:
Wyniki badania krwi mojej znajomej wykazaly podwojona liczbe
przeciwcial p. Helicobacter pylori (dokladnie 1.8 podczas gdy norma
wynosi ponizej 1)
Stad moje pytania:
1. czym jest wspomiana helicobacter pylori ?
2. czy podwojona liczba tych przeciwcial ma wplyw na stan zdrowia ?
(moja znajoma od kilku miesiecy cierpi na bole zoladka)

Dziekuje za wszelka sugestie

pozdrawiam

bart

2. Data: 2002-04-19 14:29:41

Temat: Re: Czy jest tu jakis lekarz ??
Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartman" <b...@e...conexnet.pl> napisał w wiadomości
> Wyniki badania krwi mojej znajomej wykazaly podwojona liczbe
> przeciwcial p. Helicobacter pylori

http://www.przychodnia.pl/cyberpacjent/index27.php3?
s=3&d=8&t=27
http://www.poradnikmedyczny.pl/archiwum_wyn/448
http://www.zdrowie.med.pl/uk_trawienny/badania/testy
.html
http://www.resmedica.pl/zdlekarz1298.html

Klikaj i czytaj :-)

Sark

3. Data: 2002-04-19 16:38:55

Od: "CrazyIvan" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Helicobacter pylori to słynna bakteria pilotów helikopterów ;)
pzdr
--
CrazyIvan
#GG 2513685

4. Data: 2002-04-19 17:15:55

Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wynosi ponizej 1)
> Stad moje pytania:
> 1. czym jest wspomiana helicobacter pylori ?
Bakteria, ktora posiada powinowactwo do blony sluzowej zoladka i jest
odporna na dzialanie kwasu solnego w stezeniu jakie wystepuje w zoladku.

> 2. czy podwojona liczba tych przeciwcial ma wplyw na stan zdrowia ?
Moze byc przyczyna bakteryjna powstawania choroby wrzodowej zoladka.

> (moja znajoma od kilku miesiecy cierpi na bole zoladka)
Wszystko sie zgadza.

pozdrawiam
violeczka

5. Data: 2002-04-20 21:49:50

Od: "Amadeo" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CrazyIvan" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> Helicobacter pylori to słynna bakteria pilotów helikopterów ;)

Dobre! 5pkt za humor ;-)

> pzdr
> [...]

ECA
sklonnosc do koslawych nog
Zapalenie nerwu strzałkowego
Morfologia - "deszyfrant" na gwalt potrzebny
"język"...