Czy jestem bioenergoterapueta ????

1. Data: 2000-11-23 10:37:28

Temat: Czy jestem bioenergoterapueta ????
Od: "Piotero" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu strasznie sie elektryzuje. Czego sie nie dotkne to musze
wytworzyc jakas iskre. Sytuacja zaczyna mnie denerwowac bo nikt nie chce
mnie dotykac, nawet zona. Po prostu wszyscy sie boja ze ich "popieszcze"
pradem. Przed komputerem przesiaduje ok. 8-10 godzin dziennie, nie ubieram
sie w swetry, ktore wiem ze sie elektryzuje.
Czy ktos mi moze pomoc.

2. Data: 2000-11-23 12:57:38

Temat: Re: Czy jestem bioenergoterapueta ????
Od: Krzysztof Pluta <p...@g...mech.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podlacz sie do uziemienia!

3. Data: 2000-11-23 13:06:13

Od: "Piotero" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Pluta <p...@g...mech.pw.edu.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10011231357160.15108-100000@gr
afit.mech.pw.edu.pl...

> Podlacz sie do uziemienia!

Ale ktora czesc ciala ?
A druga sprawa czy mozna zrobic to bezprzewodowo ??? Slyszalem ze Tesla
opracowal metode przesylania energi za pomoca fal elektromagnetycznych.

4. Data: 2000-11-23 14:26:08

Od: Krzysztof Pluta <p...@g...mech.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2000-11-23 16:25:07

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotero wrote:

> Od jakiegos czasu strasznie sie elektryzuje. Czego sie nie dotkne to musze
> wytworzyc jakas iskre. Sytuacja zaczyna mnie denerwowac bo nikt nie chce
> mnie dotykac, nawet zona.
Wymysliles to sobie, bo temperament oslabl ;(

Ale wystarczy ze zmienisz buty na bardziej przewodzace i zwiekszysz
wilgotnosc powietrza w mieszkaniu.
Suche powietrze utrudnia odprowadzanie ladunkow.
wykladzina izoluje, a dodatkowo uziem monitor i kompa.
J.

6. Data: 2000-11-23 20:25:05

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotero wrote:

> Ale ktora czesc ciala ?

Może "końcówkę"?
--
Dariusz Laskowski Nic nie wiem, ale jestem taki
mailto:d...@p...pl smutny, jakbym wszystko wiedział.

7. Data: 2000-11-26 12:45:36

Od: "przemek" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotero napisał(a) w wiadomości: <8vis64$51l$1@news.ipartners.pl>...
> [...]
>pradem. Przed komputerem przesiaduje ok. 8-10 godzin dziennie, nie ubieram
>sie w swetry, ktore wiem ze sie elektryzuje.

Zmień kapcie na inne !

8. Data: 2000-11-26 21:18:42

Od: "To napisal moj maz !!! (cholera jak on to zrobil ?)" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak pomyli kabelki w gniazdku? Wtedy dopiero żonę "popieści"...Agn.

Użytkownik Krzysztof Pluta <p...@g...mech.pw.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10011231520190.19543-100000@gr
afit.mech.pw.edu.pl...

> [...]

> A druga sprawa czy mozna zrobic to bezprzewodowo ??? Slyszalem ze Tesla
> opracowal metode przesylania energi za pomoca fal elektromagnetycznych.

Niestety nie , najlpiej przykleic sobie kilka elektrod na rekach i nogach
i za pomoca przewodu wlaczyc sie do gniazdka elektrucznego, do bolca
uziemiajacego. a gdy go nie ma to do konca zerujacego , a najbezpieczniej
jest podlaczyc sie do kaloryfera lub kranu w lazience - w przypadku
plastikowych rur nie zadziala.
powodzenia,

9. Data: 2000-11-27 19:44:35

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety nie , najlpiej przykleic sobie kilka elektrod na rekach i nogach
> i za pomoca przewodu wlaczyc sie do gniazdka elektrucznego,

bardzo interesujace

10. Data: 2000-11-28 17:10:51

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> A druga sprawa czy mozna zrobic to bezprzewodowo ??? Slyszalem ze Tesla
> opracowal metode przesylania energi za pomoca fal elektromagnetycznych.

tak, tylko nie Tesla (choc on tez). A zastosowanie tego patentu to np.
radio i telewizja.

Waldek

schorzenie : naderwanie ściegna podpietowego
Poród - jaki szpital ?
Toksoplazmoza - jeszcze raz
Badania genetyczne
sauna raz jeszcze