Czy jestem fair?

1. Data: 2000-01-03 14:53:00

Temat: Czy jestem fair?
Od: t...@m...zabrze.pl (Tomek Czyczyło) szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio poznalem przypadkow fajna dziewczyne.
Poniewaz byla to noc Sylwestrowa, poszlismy do mojego przyjaciela.
Zabawa byla na 102, tyle tylko, ze gdy kladlismy sie spac, kolezanka
ze swoja przyjaciolka, chcialy zjesc sledzika. Fakt faktem, ze
wczesniej nic nie dostaly do jedzenia. Moja bledna interpretacja byla
taka ze moj przyjaciel zostaje okradany z ostatnich apetycznych kesow.
W zaistnialej sytuacji dziewczyny w trybie przyspieszonym oposcily
wygasajaca impreze. Dodam tylko, iz nie bylem najczezwiejszy, bo nie
pamietam ich imion, ani nie znam nawet telefonu.

Czy ja jestem normalny?

1. Data: 2000-01-03 15:09:39

Temat: Re: Czy jestem fair?
Od: "mala" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Czyczyło" <t...@m...zabrze.pl> wrote in message
> [...]
> wygasajaca impreze. Dodam tylko, iz nie bylem najczezwiejszy, bo nie
> pamietam ich imion, ani nie znam nawet telefonu.

mam nadzieje, ze jestes normalny
moja rada: ogranicz alkohol!
albo przynos ze soba sledziki na sylwka
albo unikaj imprez na ktorych sa dziewczyny

pozdrowki
mala

1. Data: 2000-01-03 17:08:47

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, t...@m...zabrze.pl (Tomek Czyczyło) na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>...bylem najczezwiejszy,
^^^^^^^^^^^^^^
Wszystko na ten temat.

Bartek
--
I have a dream...

1. Data: 2000-01-03 17:21:36

Od: flyer <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Czyczyło" wrote:

> [...]
> ze swoja przyjaciolka, chcialy zjesc sledzika. Fakt faktem, ze
> wczesniej nic nie dostaly do jedzenia. Moja bledna interpretacja byla

Normalny to Ty pewnie jestes, ale nalezysz do gatunku ludzi, ktory nie
powinien pic bo staje sie agresywny (dostaje malpiego rozumu). Wez to
sobie do serca, bo kiedys zrobisz komus krzywde po pijaku.

Flyer

1. Data: 2000-01-03 17:24:32

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mala napisał(a) w wiadomości: <84qe39$b7n$1@sklad.atcom.net.pl>...

> [...]
>moja rada: ogranicz alkohol!
>albo przynos ze soba sledziki na sylwka
>albo unikaj imprez na ktorych sa dziewczyny

He, he... rozbawiłaś mnie, mała (nie pierwszy raz)
Wiesz, że pierwsza i trzecia rada jest niemożliwa do zrealizowania. Chyba ze
jest się przyszlym duchownym po ślubach sakralnych.

Machalas

1. Data: 2000-01-03 17:24:35

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek :
> [...]
>wygasajaca impreze. Dodam tylko, iz nie bylem najczezwiejszy, bo nie
>pamietam ich imion, ani nie znam nawet telefonu.

Gdybys nie byl, to kobity na pewno nie wytrwalyby tak dlugo i nie
skonczyloby sie to w lózku (kto chce z idiota spac?)
IMHO jestes calkiem OK, a taki tekst wynika z Twojego poczucia humoru (jest
dobre!). Natomiast fakt, ze kobity zle to zrozumialy wynika z tego, ze one
maja inne poczucie humoru (zreszta, wszystko maja inne od facetów - takie to
dziwolagi).
I tyle. Przyznaj sie ile obaliles litra? :))))))

PS - baby jeszcze tyle razy zrobia Cie w ciula, ze sam nie zliczysz. Po to
sa.

Machalas

1. Data: 2000-01-03 18:55:52

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tyle. Przyznaj sie ile obaliles litra? :))))))
No co Ty, litra to obalaja juz alkoholicy ;))
> PS - baby jeszcze tyle razy zrobia Cie w ciula, ze sam nie zliczysz. Po to
> sa.
A mnie sie wydawalo, ze baby sa od czegos innego ;))

1. Data: 2000-01-03 20:27:01

Temat: Odp: Czy jestem fair?
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Machalas:
: > PS - baby jeszcze tyle razy zrobia Cie w ciula, ze sam nie zliczysz. Po
: > sa.
Spider:
: A mnie sie wydawalo, ze baby sa od czegos innego ;))

A mnie wydaje ze baby sa od czegos innego, a kobiety od czegos innego. ;)))

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-03 20:42:09

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Machalas" <w...@f...com.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>He, he... rozbawiłaś mnie, mała (nie pierwszy raz)
>Wiesz, że pierwsza i trzecia rada jest niemożliwa do zrealizowania.

Tylko Ty tak twierdzisz.

>Chyba ze
>jest się przyszlym duchownym po ślubach sakralnych.

Bajki.
pzdr.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...You know so much about nothing at all...

1. Data: 2000-01-03 21:38:35

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

spider napisał(a) w wiadomości: ...
>No co Ty, litra to obalaja juz alkoholicy ;))

Eeee, gdzie tam. Zależy w jakim czasie i jak szybko.

>A mnie sie wydawalo, ze baby sa od czegos innego ;))

Na szczęscie tez.

Machalas

Re: Muzyka
Pokoj 101