Czy jestem normalny???

1. Data: 2004-09-26 03:31:18

Temat: Czy jestem normalny???
Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tym pytaniem sie zwracam do Grupowiczow.

Nie jestem cool, a tym bardziej trendy. Nawet fresh i stajlisz...
Jestem brunetem - tyle moge o sobie powiedziec - nic wiecej.
Bo warto sie chwalic tym, ze lubie przeklinac, mieszac ludzi z blotem lub
pieprzyc sie jak wariat?
Czy warto wspominac, ze jazz to jest to, co wprawia mnie w pozytywny nastroj
i pozwala mi czesto na podstawie jego wlasnej melodyki odliczac uplywajacy
czas?
Czy nie popelniam bledu wielbiac jak cholera magiczny glos Sade i sluchajac
jej plyty nawet 5 razy dziennie? Czy ambient jest ok? A folklor, ktory
ostatnio slucham - zwlaszcza ten balkanski, wschodnio-europejski i np
ormianski lub bliskowschodni jest czy nie jest w porzadku?
Co z kobietami.......... Czy to ze lubie WYLACZNIE piekne I inteligentne
(rownoczesnie) to zla, czy dobra cecha? W koncu takich jest jak na
lekarstwo - wiec chyba nie jestem normalny, bo nie przystaje do ogolnie
przyjetych wzorcow.
Cynizm, ironia ale i brak malostkowosci oraz nienawisc do wszystkeigo co
tandetne albo kreowane przez pierdolone media - tez chyba odpada.......
Nie znosze kolacji przy swiecach, wreczania kobietom kwiatow w ilosci
mniejszej niz 21 sztuk i to tylko tym ktore kocham (a w sumie kochalem),
uwielbiam polskie filmy z lat 50tych i 60tych, ktorych prawie w ogole nie
mozna zdobyc ani obejrzec. Mialem lzy w oczach ogladajac "Pianiste" i
czytajac w 3 klasie podstawowki "O psie, ktory jezdzil koleja".
Odrzucaja mnie kobiety, ktore uwazam za wartosciowe a one mysla o mnie to
samo - dlaczego?

Kurwa, czy jestem normalny???
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2004-09-26 09:31:47

Temat: Re: Czy jestem normalny???
Od: "Yahoo!" <N...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@g...pl> wrote in message
>Z tym pytaniem sie zwracam do Grupowiczow.
> [...]

> Kurwa, czy jestem normalny???

nie jestes. tylko nie mysl sobie ze jak to mowie to twierdze ze jestes
zaawansowany genetycznie czy twardy psychicznie. wrecz odwrotnie.

1. Data: 2004-09-26 10:30:15

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

czy jestem normalny???
> --
>
>                     Bluzgacz

Nie wiem. Ale jakby powiedział P.Coelho: musisz jeszcze znaleźć swoja drogę.

:))))))

Alb.
:)))

1. Data: 2004-09-26 10:38:05

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Z tym pytaniem sie zwracam do Grupowiczow.

Przecierz cbnet nie raz i nie dwa odpowiadał Ci na to pytanie :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-09-26 13:23:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Kurwa, czy jestem normalny???

Tak, zdecydowanie tak, _calkowicie normalny_... :)
bezmozgi palant. ;)

Hmmm... a moze gdyby np Logan pierdolnal Cie
mlotkiem w makowe, to cos by pomoglo?
.. oczywiscie drewnianym, bo gumowy to raczej
okazalby sie "zamietki" dla twardego "jak jasny
chuj" palanta. ;)

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-09-26 13:36:28

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 26 Sep 2004 15:23:30 +0200, na pl.sci.psychologia, cbnet napisal(a):

> Hmmm... a moze gdyby np Logan pierdolnal Cie
> mlotkiem w makowe, to cos by pomoglo?

Dlaczego akurat ja, pedale?

--
Logan [GG: 3507735]
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=706

1. Data: 2004-09-26 14:07:36

Od: "Phill" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo warto sie chwalic tym, ze lubie przeklinac, mieszac ludzi z blotem lub
> pieprzyc sie jak wariat?
> Kurwa, czy jestem normalny???

Tak. Dzisiaj ogromna większość męszczyzn myśli częścią od pasa w dół.

1. Data: 2004-09-26 16:50:28

Od: Beiru <b...@j...autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:

> Kurwa, czy jestem normalny???

Niewątpliwie, kurwa. Niewątpliwie.

--
Beiru

1. Data: 2004-09-26 18:15:29

Od: "Ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| Jestem brunetem - tyle moge o sobie powiedziec - nic wiecej.
| Bo warto sie chwalic tym, ze lubie przeklinac, mieszac ludzi z blotem lub

Świadomość swoich pasji jest czynnikiem jak najbardziej pozytywnym w
utrzymaniu zdrowia psychicznego.

> [...]
| ostatnio slucham - zwlaszcza ten balkanski, wschodnio-europejski i np
| ormianski lub bliskowschodni jest czy nie jest w porzadku?

Czy gdybyś namiętnie i z oddaniem hodował i pielęgnował rośliny doniczkowe,
byłbyś bardziej nienormalny??

> [...]
| (rownoczesnie) to zla, czy dobra cecha? W koncu takich jest jak na
| lekarstwo - wiec chyba nie jestem normalny, bo nie przystaje do ogolnie

A co postrzegasz za ogólnie przyjęte wzorce?
Wybór między mało inteligentną blond pięknością a chłodnym intelektem
brunetki?
Czy zawsze trzeba musieć wybrać z kilku opcji? Czy nie można mieć
wszystkiego naraz, 2, 3, 4...w 1??
Czy wszystko należy rozróżniać jako czarne lub białe?
Kto ma o tym decydować? Kolega? Sąsiadka? Rodzice? Społeczeństwo?....?

| Cynizm, ironia ale i brak malostkowosci oraz nienawisc do wszystkeigo co
| tandetne albo kreowane przez pierdolone media - tez chyba odpada.......

Czy to stanowi Twój problem?

> [...]
| mozna zdobyc ani obejrzec. Mialem lzy w oczach ogladajac "Pianiste" i
| czytajac w 3 klasie podstawowki "O psie, ktory jezdzil koleja".

Czy moje łzy i wzruszenie na ślubie brata ciotecznego to oznaka
nienormalności? Czy cieszyć się szczęściem bliskiej osoby to poniżej
normalnej?

| Odrzucaja mnie kobiety, ktore uwazam za wartosciowe a one mysla o mnie to
| samo - dlaczego?

Albo masz zaniżone poczucie własnej wartości albo nie potrafisz znieść
sytuacji, w której kobieta wyraża swój podziw i szacunek dla Twojej osoby...

| Kurwa, czy jestem normalny???

Ty wiesz najlepiej.

Ilona

1. Data: 2004-09-26 18:32:32

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurwa, czy jestem normalny???

adresat nieznany.

Aska
no chyba, że któras się przyzna?
pliz, bo bluzgaczek ładnie prosi o opinię;)

jąkanie u dziecka
Dorastający terrorysta emocjonalny
"Szept"
Dla stesknionych...;)