Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jednocześnie?

1. Data: 2000-01-22 12:00:27

Temat: Re: Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jednocześnie?
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Machalas napisal w wiadomosci:
> Są przypadki, że i trzech, czterech....
> Tylko potem zostaje sama jak palec
> I bardzo dobrze ha ha ha ha ha !!!!!!!!!!!!

brutal
:)))))

mała

1. Data: 2000-01-22 16:26:16

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała napisał(a) w wiadomości: ...

>brutal
>:)))))
>
>mała

realista :)
Machalas

1. Data: 2000-01-22 16:34:42

Temat: Re: Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jednocze?nie?
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:
> Panie Astec SA, to pan na domiar złego jest kobietą?

Przemol - a co to jest "Pan Astec SA" !?!?

A jeśli chodzi Ci o mnie - to mam konkretne imię (patrz na podpis).
I nie muszę być kobietą by wiedzieć, że kobiety mogą kochać dwóch
mężczyzn na raz.

A r e k

1. Data: 2000-01-22 18:22:03

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <8...@p...net>...
Hej!
Przemol, pan Astek S.A. ma do Ciebie pytanie.
Zwracam Ci uwage, bo moglbyś przeoczyć.
To mogloby byc brzemienne w skutkach.
Bozena
Kubus Fatalista.

1. Data: 2000-01-22 22:32:07

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Bary:
> no, no całkiem pokaźny haremik

Ehh... nie przesadzaj ze 'niezly'!!!
Salomon mial wg najskromniejszych danych szacunkowych ok 250 zon nie liczac
haremu... Niektorzy historycy twierdza ze poslubil ogolem ok 1500 kobiet (+
dodatkowo z 'obowiazku' utrzymywal harem oczywiscie) - to sa dopiero
'niezle' wyniki.

> Ja myślę, że ilość ta zależy wprost proporcjonalnie do inteligencji
> jednostki... lub pamięci... (wręcz słoniowiej) to wtedy można i pokochać
> 10^x'tej

No tak tylko mowmy o konkretach. ;)

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-23 05:56:52

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

A s t e c SA <b...@a...pl> w artykule news:3889DC22.A98897E2@aster.pl pisze...

> Przemol - a co to jest "Pan Astec SA" !?!?

No najwyraźniej Ty...

> A jeśli chodzi Ci o mnie - to mam konkretne imię (patrz na podpis).

Słuchaj no... Mnie (i mojego czytnika) interesują dwa pola z nagłówka
Twojego artykułu (i tłumaczyłem Ci to już!):

From: A s t e c SA <b...@a...pl>

I wiem z tych informacji,
że ty jesteś Astec SA i reprezentujesz firmę: Uniwerek Wrocławski w Polsce.
To co sobie wstawisz w podpisie czy sygnaturce ma już drugorzędne znaczenie.

> I nie muszę być kobietą by wiedzieć, że kobiety mogą kochać dwóch
> mężczyzn na raz.

Nie musisz, to fakt. Ale w takim razie Twoja ekspertyza w tym temacie
jest mało ważna i mało wiarygodna. Pozwól się może wypowiedzieć swojej kobiecie.

1. Data: 2000-01-23 05:58:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Kubus Fatalista <b...@p...man.lublin.pl> w artykule
news:86cs67$dhn$1@helios.man.lublin.pl pisze...

> Pszemol napisał(a) w wiadomości: <8...@p...net>...
> Hej!
> Przemol, pan Astek S.A. ma do Ciebie pytanie.
> Zwracam Ci uwage, bo moglbyś przeoczyć.
> To mogloby byc brzemienne w skutkach.

Ano widzę, że chłop pyta... Ale raczej nie chce wiedzieć
tylko głupa rżnie - tłumaczyłem mu już kilka razy jak
ma czytnik sobie ustawić.

1. Data: 2000-01-23 08:25:53

Od: "Marta" <m...@a...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj chłopcy, chłopcy, a ja jestem zdania, że nie może. Bo albo jednego kocha,
albo jest w nim tylko chwilowo zauroczona, albo drugiego już przestaje i
dlatego zakochuje się w drugim.
To chyba logiczne.
Marta

Czy ktoś wie jak wysłać wiadomość na pl.sci.psychologia i dlaczego ja nie
mogę!?

1. Data: 2000-01-23 09:20:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Marta <m...@a...put.poznan.pl> w artykule news:86edmi$lip$1@main.amu.edu.pl
pisze...

> [...]
> albo jest w nim tylko chwilowo zauroczona, albo drugiego już przestaje i

Jasne że logiczne - ale dlaczego "chłopcy" w liczbie mnogiej?
Ja się nie wypowiadałem na ten temat.

> Czy ktoś wie jak wysłać wiadomość na pl.sci.psychologia i dlaczego ja nie
> mogę!?

Jak widać - już możesz.... :-)

1. Data: 2000-01-23 11:31:31

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

Marta <m...@a...put.poznan.pl> wrote:

> [...]
> albo jest w nim tylko chwilowo zauroczona, albo drugiego już przestaje i

A kto powiedzial, ze milosc jest logiczna????

Poza tym mozesz sobie mowic co chcesz, a mnie sie po prostu zdarzylo.
I od razu uprzedzam - daruja sobie (jakbys chciala) udowadnianie mi,
ze to co przezylam to bylo nie to, co przezylam :)

---
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net
n...@c...com
http://pierdol.ninka.net/~ninka/

Rodzaje niedostosowania spolecznego wg.J.Konopnickiego
Klonowanie ...
Re: Pornografia na stronach WWW
Re: Pornografia na stronach WWW
Jezyk w sluzbie propagandy