Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jednocześnie?

1. Data: 2000-01-21 22:11:13

Temat: Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jednocześnie?
Od: "Marta" <m...@a...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jednocześnie? Jestem bardzo ciekawa
waszego zdania.

zaciekawiona

1. Data: 2000-01-21 23:07:44

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

Marta <m...@a...put.poznan.pl> wrote:
> Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jednocześnie? Jestem bardzo ciekawa
> waszego zdania.

Moze.
Tak samo jak mezczyzna moze kochac dwie kobiety jednoczesnie.
Aczkolwiek wsrod kobiet takie zjawisko chyba jest o wiele rzadsze.
---
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net
n...@c...com
http://pierdol.ninka.net/~ninka/

1. Data: 2000-01-21 23:25:36

Od: "Adam Tyburcy" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cos jest nie tak nie widze usiebie odpowiedzi ani zadawanych pytan
moze ktos wie co mam zrobic wiadomoszci sa napewno wyslane

--
Adam
m...@p...onet.pl

1. Data: 2000-01-22 00:02:03

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote:
> Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jednocześnie? Jestem bardzo ciekawa
> waszego zdania.

Może i często tak bywa - i nie mówię tu o sytuacji kochania męża
i synów/braci itp.

pozdrawiam
A r e k

1. Data: 2000-01-22 00:42:14

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Marta:
> Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jednocześnie? Jestem bardzo ciekawa
> waszego zdania.

IMO moze tak do jakichs 55 jednoczesnie. ;)
Powyzej powinna zaczac juz 'fiksowac'. :(
Takze przesada jak zawsze nie oplaca sie. ;)

Czarek

1. Data: 2000-01-22 01:03:31

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisał(a) w wiadomości: <86ala7$qrp$1@main.amu.edu.pl>...
>Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jednocześnie? Jestem bardzo ciekawa
>waszego zdania.
>
>zaciekawiona

Są przypadki, że i trzech, czterech....
Tylko potem zostaje sama jak palec
I bardzo dobrze ha ha ha ha ha !!!!!!!!!!!!

Machalas
***
" Do tego, żeby żyć zwyczajnie, trzeba mieć wiele odwagi "
S.A. Kierkegaard

1. Data: 2000-01-22 01:42:17

Temat: Re: Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jednocze?nie?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

A s t e c SA <b...@a...pl> w artykule news:3888F37B.B40C4D7D@aster.pl pisze...

> Może i często tak bywa - i nie mówię tu o sytuacji kochania męża
> i synów/braci itp.

Panie Astec SA, to pan na domiar złego jest kobietą?

1. Data: 2000-01-22 04:33:55

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Dodam dla uzupelnienia ze mezczyzna - moze do ok 250 kobiet jednoczesnie. ;)
[Sa przyklady z historii.] :)
Powyzej - stopniowo 'traci rozum', czyli znak ze przesadzil. ;)
Zycie jest niesprawiedliwe, no nie?

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-22 10:41:04

Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek napisał(a) w wiadomości: ...
>Dodam dla uzupelnienia ze mezczyzna - moze do ok 250 kobiet jednoczesnie.
;)

no, no całkiem pokaźny haremik

>[Sa przyklady z historii.] :)
>Powyzej - stopniowo 'traci rozum', czyli znak ze przesadzil. ;)
> [...]

Ja myślę, że ilość ta zależy wprost proporcjonalnie do inteligencji
jednostki... lub pamięci... (wręcz słoniowiej) to wtedy można i pokochać
10^x'tej

jac

1. Data: 2000-01-22 11:38:09

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol napisał(a) w wiadomości:
>Panie Astec SA, to pan na domiar złego jest kobietą?

Panie Pszemol, coś pan!
On jest *A*B* tylko. Nie moge napisac w calosci, bo pewnie admini nadal
czuwają.

Przypadkiem kobieta i domagam sie przeprosin!
Bożena
Kubus Fatalista

Rodzaje niedostosowania spolecznego wg.J.Konopnickiego
Klonowanie ...
Re: Pornografia na stronach WWW
Re: Pornografia na stronach WWW
Jezyk w sluzbie propagandy