Czy kobieta powinna podporządkować się mężczyźnie?

11. Data: 2011-08-03 13:47:39

Temat: Re: Czy kobieta powinna podporządkować się mężczyźnie?
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-03 14:58, Ghost pisze:

> Nie ma drugiej takiej grupy w usenecie. Co rusz ktos strzela focha, ze
> idzie sobie, po czym wraca (z takim natezeniem, ze lepiej by nie
> odchodzil, bo suma summarum mimo odejscia liczbe postow de facto
> podwaja) - a "grupa" ma nadzieje. Mujborze.

Nazwa grupy zobowiązuje :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

12. Data: 2011-08-03 13:51:30

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Nazwa grupy zobowiązuje :)

zartujesz? w takim razie powinno byc raczej pl.rec.psychole ;))

i.

13. Data: 2011-08-03 14:00:19

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-03 15:51, Iwon(K)a pisze:

> zartujesz? w takim razie powinno byc raczej pl.rec.psychole ;))

Dla mnie "sci" to nauki ścisłe, więc na drugi człon nazwy wcale nie
zwracam uwagi, jako że jest nieadekwatny.

14. Data: 2011-08-03 14:08:43

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Dla mnie "sci" to nauki ścisłe, więc na drugi człon nazwy wcale nie
> zwracam uwagi, jako że jest nieadekwatny.

dla innych nie do konca
http://www.britannica.com/EBchecked/topic/528756/sci
ence

i.

15. Data: 2011-08-03 19:48:43

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

a-powinna-podporzadkowac-sie-mezczyznie/3.html

> naprawde? kobiety Ci to powiedzialy??? ;)

E tam, nie zgrywaj twardzielki :-))))))

> chyba tylko zagrozone podgatunki :)
>
> i.
:-)))))

MK

16. Data: 2011-08-03 20:24:22

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-03 12:20, Vilar pisze:

> Się mi nawet czytać nie chce,,,,

W skrócie: jak być szyją, która kręci głową.

Natomiast tagi do tego są dość zastanawiające...
Tagi: zwiazki i seks,równouprawnienie,jestem kurą domową,mój mąż nie
pozwala mi pracować,mój chłopak nie pozwala mi wychodzić z domu,mój mąż
mnie więzi,

17. Data: 2011-08-03 20:40:49

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-02 17:40, Hanka pisze:

> http://www.papilot.pl/zwiazki-i-seks/6553/Czy-kobiet
a-powinna-podporzadkowac-sie-mezczyznie/3.html
> Omatko, aż taka stara nie jestem,
> ani taka dostojna ;)

Stara to pewnie i nie. Ale to drugie daje się wyczuć.

> Oj tam oj tam.
> Postarasz się, to poziom będzie. :)

Do dyskusji na poziomie potrzeba odpowiednich adwersarzy .

18. Data: 2011-08-03 20:40:59

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odchodzil, bo suma summarum mimo odejscia liczbe postow de facto
> podwaja) - a "grupa" ma nadzieje. Mujborze.

No skoro tak mówisz...

19. Data: 2011-08-04 01:43:18

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

a-powinna-podporzadkowac-sie-mezczyznie/3.html

> E tam, nie zgrywaj twardzielki :-))))))

nie zgrywam :)

i.

20. Data: 2011-08-04 09:05:14

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

> "Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> zartujesz? w takim razie powinno byc raczej pl.rec.psychole ;))

Może miało być z psycholskim zakończeniem, ale coś nie wyszło...

Qra

Godzina "W".
Nikt nie pisze, to se napisze - jest szansa że nikt nie przeczyta !
"Prasowka"- link
uprzedzenia: jawne i ukryte
Pokolenie waszych dzieci