Czy kobieta powinna podporządkować się mężczyźnie?

31. Data: 2011-08-10 07:22:48

Temat: Re: Czy kobieta powinna podporządkować się mężczyźnie?
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę jadryś wylazło do ludzi i marudzi:

> Odniosłem się tylko do ostatniej odpowiedzi Qry.. Tej powyżej.

A mógłbyś trochę szerzej na ten temat?

Qra, bo zaczynam się gubić w intencjach

32. Data: 2011-08-10 17:07:17

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-10 09:22, Qrczak pisze:

> A mógłbyś trochę szerzej na ten temat?

No cóż, - Trochę mnie zdziwiły te Twoje wątpliwości i wahania.. Do tego
stopnia że że wziąłem je za jakieś kompleksy..

33. Data: 2011-08-10 17:07:27

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-10 07:57, Ghost pisze:

> Nie tlumacz sie, smrod i tak pozostanie.

Tłumacz się, a wytłumacz komuś robi różnice.

34. Data: 2011-08-10 18:08:49

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-08-10 19:07, niebożę jadryś wylazło do ludzi i marudzi:

> No cóż, - Trochę mnie zdziwiły te Twoje wątpliwości i wahania.. Do tego
> stopnia że że wziąłem je za jakieś kompleksy..

Uf, czyli intencje się udały. Ale żeby zaraz je za kompleksy brać, oj,
panie Jadrysiu...

Qra
--
niewątpliwa

35. Data: 2011-08-11 07:39:57

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tłumacz się, a wytłumacz komuś robi różnice.

Smierdzacemu bąkowi? Niebardzo.

36. Data: 2011-08-12 04:34:56

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A tak bardziej na temat?
tu nie ma mezczyzn tylko psychopata, ktoremu nalezy sie by go jak najszybciej diabli
wzieli

37. Data: 2011-08-12 10:08:32

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-12 06:34, oxana pisze:
> tu nie ma mezczyzn tylko psychopata, ktoremu nalezy sie by go jak najszybciej
diabli
> wzieli

No, obecność psychopaty na tej grupie jest jak najbardziej wskazana.
Szkoda że tylko jeden.

38. Data: 2011-08-12 10:09:01

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-10 20:08, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-08-10 19:07, niebożę jadryś wylazło do ludzi i marudzi:

> Uf, czyli intencje się udały. Ale żeby zaraz je za kompleksy brać, oj,
> panie Jadrysiu...

To było tylko takie jakby pytające domniemanie, a nie stwierdzenie faktu.

39. Data: 2011-08-12 10:09:16

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-11 09:39, Ghost pisze:

> Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Smierdzacemu bąkowi? Niebardzo.

Skoro tak uważasz. nie podzielam twojego zdania, ale je szanuję.

40. Data: 2011-08-12 10:26:26

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To było tylko takie jakby pytające domniemanie, a nie stwierdzenie faktu.

Ta, tylko że pytanie domniemujące dotyczyło pochodzenia a nie posiadania.
No.

Qra, ale to tylko moja zupełnie subiektywna uwaga do protokołu jest

Godzina "W".
Nikt nie pisze, to se napisze - jest szansa że nikt nie przeczyta !
"Prasowka"- link
uprzedzenia: jawne i ukryte
Pokolenie waszych dzieci