Czy kobiety pierwsze podrywają?

1. Data: 2000-09-15 16:57:26

Temat: Re: Czy kobiety pierwsze podrywają?
Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

hans1 napisał(a) w wiadomości: <8q1llr$6uu$1@news.tpi.pl>...
>Dawały mi lub mojej mamie do zrozumienia, że podobam się ich
>córkom.

Ty stary ja też coś podobnego miałem.... (no może nie dosłownie)....
Wszystkie mamy były moje mówię Ci. matki szalały za mną tylko jakoś ich
córki nie potrafiły tego zrozumieć i nie podzielały uczuć :-))))
Zenek

1. Data: 2000-09-15 20:40:11

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Milczar napisał(a) w wiadomości: <8q39cv$ha8$1@news.tpi.pl>...
>No to ja tez sie przylaczam bo rowniez mialem podobne akcje.
>Powiem wam, ze to jest nawet przyjemne jak ma sie wzgledy
>u mamuski jakiejs laski. Problem w tym, ze niestety nie do mamuski
>nalezy ostatnie slowo i córuś ostatecznie robi co sama uzna za stosowne.

:-)))))

>A najbardziej dolujaca strona tego mechanizmu jest to, ze zbuntowane
>coreczki, ktore wrecz we krwi maja robienie wszystkiego na przekor
>rodzicom niwecza nasze starania tylko po to by zrobic na przekor mamie.
>;-))

Ale mi się wydaje że to kiedyś zaprocentuje. Poprostu gdy zaskarbiałem sobie
serca mam to córeczki jeszcze na coś innego patrzyły a ja tego nie miałem.
teraz nie narzekam widocznie i córeczki dojrzały.
A tak na marginesie gdy w końcu przekonałem pierwszą córeczkę to jej mamusia
mnie nieznosiła bo .... nie jaestem rodowitym warszawiakiem i psułem krew
(nawet nie wiem jaką buźką to opatrzyć czy ktoś wie jak pokazać irytację?)
Zenek

1. Data: 2000-09-16 08:11:06

Temat: Czy kobiety pierwsze podrywają?
Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kobiety też pierwsze zaczynają znajomości heteroseksulane? Czy zawsze
mężczyżni? Jakie są wasze doświadzczenia?
hans1

1. Data: 2000-09-16 09:46:22

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy kobiety też pierwsze zaczynają znajomości heteroseksulane? Czy zawsze
> mężczyżni? Jakie są wasze doświadzczenia?

Kobiety tez zaczynaja pierwsze, ale to chyba nic nowego.
spider.

1. Data: 2000-09-16 11:43:46

Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem to kobieta zazwyczaj stwarza takie pozory aby nam sie wydawalo
ze, to my jestesmy zdobywcami:))

Użytkownik hans1 <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8pv9tq$8bq$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2000-09-16 22:11:04

Temat: Odp: Czy kobiety pierwsze podrywają?
Od: "m o n i k a" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAJCIE!
Nie zawsze, ale czesto musza wziac sprawy w swoje rece :))))) Delikatnie
oczywiscie, bo nie wolno odbierac mezczyznie radosci ze zdobyczy :)

1. Data: 2000-09-17 05:44:06

Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie mam takich doświadczeń. Jeżeli byłem podrywany to przez mamusie
dziewczyn. Dawały mi lub mojej mamie do zrozumienia, że podobam się ich
córkom. Czy dziewczyny potrafią wprost powiedzieć, że chcą iść do kina lub
na piwo żeby pogadać?
hans1

1. Data: 2000-09-17 06:21:41

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"hans1" <h...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> córkom. Czy dziewczyny potrafią wprost powiedzieć, że chcą iść do kina lub

pewnie ze potrafia ale nie wszystkie.
--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-09-17 07:01:30

Od: "hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie ze potrafia ale nie wszystkie

i nie każdego faceta chciałaś powiedzieć
hans1

1. Data: 2000-09-17 09:26:35

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"hans1" <h...@p...onet.pl> writes:

> i nie każdego faceta chciałaś powiedzieć

To sie rozumie samo przez-sie.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net
http://pierdol.ninka.net/~ninka/
http://supersonic.plukwa.net/~ninka/

Wyklęcie się jako najlepszy sposób na stres
samotny w tlumie
Mam problem pls pomocy
czesc
Czy malzenstwo moze byc na odleglosc?