Czy konieczne okulary?

1. Data: 2006-04-06 08:12:41

Temat: Czy konieczne okulary?
Od: "Sławomir Jędrzejczak" <s...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłem ostatnio u okulisty i wszło, że mam astygmatyzm w prawym oku
rzędu -0,5 - -0,75. Lewe 0,00. Czy konieczne są okulary. Niespecjalnie mi ta
wada przeszkadza, ale czy nie pogorszy się ona przez nienoszenie okularów?

Pozdrawiam.

2. Data: 2006-04-06 09:08:40

Temat: Re: Czy konieczne okulary?
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odradzam okulary z cylindrem przy tak małej wadzie.
Sam miałem -0,5 i po założeniu szkieł miałem problemy z równowagą (podłoga
wydawała mi się pochyła), aczkolwiek ostrość widzenia poprawiła się. Po
kilku miesiącach przyzwyczaiłem się i sytuacja odwórciła się: po zdjęciu
okularów podłoga "robiła się" pochyła.
Po roku noszenia cylindrów dających takie sensacje zrezygnowałem z nich.
Minęło kilka lat i na ostatnim badaniu astygmatyzn "zniknął".
Jacek

3. Data: 2006-04-06 13:30:48

Od: "Woreczek" <n...@n...nima.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> napisal nam:

> [...]
> Po roku noszenia cylindrów dających takie sensacje zrezygnowałem z
> nich. Minęło kilka lat i na ostatnim badaniu astygmatyzn "zniknął".

a w jakim wieku stwierdzono 0.5 a w jakim zniknal? ja mam cylindry i z czy
bez bryli nic nie jest pochyle - tylko ostro widze i tyle.

[sprzedam] zarys dermatologii i wenerologii
POMÓZCIE KTO ILE MOŻE
Bicie rekordów wstrzymania oddechu
z innej beczki :>
mukoproteidy