Czy korzystanie z rad tej grupy jest pomocne czy szkodliwe

1. Data: 2002-05-17 15:16:47

Temat: Re: Czy korzystanie z rad tej grupy jest pomocne czy szkodliwe
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Little Dorrit" napisala:

> No i skutecznie udupiliście temat kompetencji
> zawodowych psychologa klinicznego.

Wybaczysz mi - musialem sie wtracic :-P Ale w sumie nie zabranialem
kontynuowac watku ;)

> Ps. 2 listy dostałam dziś rano, przestudiuje je wieczór. Dziekuje.

Chodzi o instrukcje? Nie ma za co :) Zapomnialem dodac jeszcze jednej
informacji - nie cytuje sie sygnaturek i podpisow ;) I pamietaj aby
wycinac zbedne ptaszki w pustych liniach, same puste linie :)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-05-17 18:47:51

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg"

>Bo widzisz - z vogela znowu nie sciaglo mi wszystkich wiadomosci. Moze
przyjda pozniej,
> ale teraz ich nie ma.

Przetestowałam i testuję kilka serwerów ;) Najwięcej postów gubił vogel
potem tpi. Nie zdarzyło się, aby posty zgubił onet. Nie moge tylko
zainstalować Hamsterka :(

Pozdrawiam Masoneczka vel Ania

1. Data: 2002-05-18 00:57:38

Od: "Marsel" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <...>

> A co wg Ciebie nie jest pierdołą, Marsel ?
<...>

tu pisałem o rzeczach błachych, banalnych _Z Punktu widzenia fachowca_
takich, którymi na pewno sie ON nie zajmie.
a takich, które tez maja prawo sie pojawic i.. przestac istniec,
rozwiazac sie, m.in. dzieki wymianie informacji czytelnej i prostej,
rzeklbym - na poziomie, tyle ze... odpowiednio niskim :)

pozdrawienia
Marsel

1. Data: 2002-05-18 09:20:48

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Masoneczka" napisal:

> Najwięcej postów gubił vogel potem tpi. Nie zdarzyło
> się, aby posty zgubił onet.

Niektorzy chyba tez na onet narzekali. Tak wiec bywa roznie...

> Nie moge tylko zainstalować Hamsterka :(

Dlaczego? Powinna byc tam ikonka z napisem setup, instal albo cos w tym
stylu. Klika sie i wypelnia sie kolejne polecenia ;)

Niestety z chomikiem sie nigdy nie bawilem wiec nie bede mogl Ci pomoc...

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-05-19 18:01:17

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozwiazac sie, m.in. dzieki wymianie informacji czytelnej i prostej,
> rzeklbym - na poziomie, tyle ze... odpowiednio niskim :)

Ze tez Ty mnie zawsze z letargu musisz wyrwac.. ;)
Te wg Ciebie "pierdoly", to jest ludzkie zycie, a cóż jest ważniejszego ?

Natomiast korzystanie z rad tej grupy może być bardzo szkodliwe, o ile wejdzie sie
w Blizsze_Interakcje_Prywatne z jej użytkownikami.
Przed czym chciałabym przestrzec wszystkich nowych
i mało doświadczonych, a także przypisujących innym
własne cechy charakteu jak na przykład zasady gry "fair play"...
W tym miejscu rzadko się zdarza, by ktoś je stosował.
Smutne lecz prawdziwe.

Eva

1. Data: 2002-05-19 20:30:37

Od: "Marsel" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <...>

> Ze tez Ty mnie zawsze z letargu musisz wyrwac.. ;)
> Te wg Ciebie "pierdoly", to jest ludzkie zycie, a cóż jest
ważniejszego ?

Eva, nie letarguj sie tak namietnie, jeno przeczytaj, ze ja tak mysle ze
tak mysla fachowcy,:) /co na własnej równiez skórze odczułem w realu /

> Natomiast korzystanie z rad tej grupy może być bardzo szkodliwe,

szkodliwe, bolesne, nieprzyjemne.. w stopniu trudnym to okreslenia.
ale takze i: bardzo, znacznie lub nieco pomocne, a to tez trudno
okreslic.

Ale za to łatwiej jest (łudze sie) rozróznic kiedy moze byc szkodliwe, a
kiedy pomocne. oczywiscie dla psychologów bardziej niz dla mnie (czy sie
jednak łudze)

> o ile wejdzie sie
> w Blizsze_Interakcje_Prywatne z jej użytkownikami.
> Przed czym chciałabym przestrzec wszystkich nowych
> i mało doświadczonych, a także przypisujących innym
<..>

to prawda, poswiadczyc moge.
ale tez prawda jest ze mozna tu spotkac wieleu zyczliwych, no dobra -
pomocnych (nie w sensie terapii oczywiscie) ludzi. ludzi z twarzami. bo
ciagle sa tacy, dla których to jest tylko (wygodny) srodek komunikacji,
a nie jakis równoległy swiat.

jak dla mnie w sumie bilans zdecydowanie dotatni jak na razie. byc moze
temu tu wracam.
moze miałem wyjatkowego farta, nie wiem. faktem jest ze, co pewnie sama
pamietasz, jestem chorobliwie nieufny.

<...>

> Smutne lecz prawdziwe.

no cóz, wszytko zalezy od punktu siedzenia.
dla mnei to był prawie raj w stosunku do przeszłosci.

pozdrawiam
Marsel

1. Data: 2002-05-20 11:48:53

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eva, nie letarguj sie tak namietnie, jeno przeczytaj, ze ja tak mysle ze
> tak mysla fachowcy,:) /co na własnej równiez skórze odczułem w realu /

W realu jak dotąd nie korzystałam z tych usług;)
i obym nie musiała, chociaż to trudno przewidzieć..

> szkodliwe, bolesne, nieprzyjemne.. w stopniu trudnym to okreslenia.
> ale takze i: bardzo, znacznie lub nieco pomocne, a to tez trudno
> okreslic.

Tak, zgadzam się z Tobą - "wywala" z naszego wnętrza emocje, które kiedyś
przysypaliśmy popiołem zapomnienia,
byle nie uwierały zbyt mocno.
Poza tym można tu wrócić do dyskusji i spraw po pewnym czasie i nie widać łez,
które spłynęły na klawiaturę ;)

> Ale za to łatwiej jest (łudze sie) rozróznic kiedy moze byc szkodliwe, a
> kiedy pomocne. oczywiscie dla psychologów bardziej niz dla mnie (czy sie jednak
łudze)

Nie wiem czy im łatwiej to odróżnić, pewnie tak.
Po co jednak mieliby o tym mówić, kiedy mają tak doskonałą okazję do ćwiczeń
i obserwacji darmowych zwierzątek laboratoryjnych;) - być może już niejedną
pracę dzięki nam napisali i obronili.

> [...]

> pomocnych (nie w sensie terapii oczywiscie) ludzi. ludzi z twarzami. bo
> ciagle sa tacy, dla których to jest tylko (wygodny) srodek komunikacji,

Ależ oczywiście - masz rację.
Są tu również prawdziwi ludzie;) i nieraz bardzo życzliwi.
Sama się o tym przekonałam.
Tylko że.. nigdy nie wiesz, czy ktoś życzliwy nie okaże się
później "życzliwy";)
I o to mi tylko chodzi - o ile zasada "ograniczonego zaufania"
jest zalecana na drogach, o tyle tu powinna być ona stosowana
w stopniu jeszcze większym - sama Dorrit pisała
o terapii internetem pacjentów zakładów psychiatrycznych.
Mogą więc pojawiać się tu opinie osób w trakcie leczenia,
a i tych wolno chodzących;) zaburzonych też.
Przy czym, do zaburzonych zaliczam też tych, którzy traktują użytkowników
internetu jak zwierzątka doświadczalne, a więc również "fachowców".

> jak dla mnie w sumie bilans zdecydowanie dotatni jak na razie. byc moze
> temu tu wracam.
> moze miałem wyjatkowego farta, nie wiem. faktem jest ze, co pewnie sama
> pamietasz, jestem chorobliwie nieufny.

Tak.. pamiętam:)

Ja za to byłam początkowo osobą bardzo ufną, zapewne
w myśl zasady "sądzę ciebie według siebie", oczywście bezpodstawnie;)
- bo i dlaczego tu miałoby być inaczej
niż w RL, tym bardziej, że średnia wieku używających netu
powinna sklaniać raczej do dużej ostrożności - "cóz wiemy o...
[ tu wstaw sobie dowolny podmiot liryczny;))]... mając 20-30lat.
Nota bene, ciekawe ile % społeczeństwa polskiego ocenia się statystycznie,
jako w miarę normalne - tzn. jako-tako radzące sobie z problemami ?
Podawałeś ostatnio ciekawy link;) do oficjalnych statystyk.
Jest tam coś na ten temat ?

> no cóz, wszytko zalezy od punktu siedzenia.
> dla mnei to był prawie raj w stosunku do przeszłosci.

No cóż - mam skłonność do idealizowania.
Ale uczę się;) - półtora roku temu oceniałam swój kredyt
zaufania na jakieś 60%, kilka miesięcy temu na 40 %, a ostatnio;)
- sam widzisz. A przeszłość przed ? Średnia, średnia..
Coś chyba o tym wiesz;)

Pozdrawiam
E.

1. Data: 2002-05-20 15:48:45

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> "Marsel" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

- sama Dorrit pisała
> o terapii internetem pacjentów zakładów psychiatrycznych.

Niedokładnie Evusiu. To nie jest "terapia internetem", tylko hojna dyrekcja
Krakowskiego Szpitala Neuropsychiatrycznego zafundowała swoim pacjentom
zabawę. Szpital liczący 22 Oddziały jest calkowicie skomputeryzowany ze
stałym łączem. Przypuszczam, że w ramach promocji dostawca usług poprowadził
dodatkowe kabelki do 6 komputerów, z których korzystają pacjenci. Być może
nawet za darmo i szpital nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych
kosztów. W każdym razie w tym internecie oni się bawią, a nie leczą.

> Mogą więc pojawiać się tu opinie osób w trakcie leczenia,
> a i tych wolno chodzących;) zaburzonych też.

Taak ..Zaraz zaczną się dywagacje, jaką jednostkę nozologiczną taka Litte
Dorrit tutaj reprezentuje :).
Dorrit

1. Data: 2002-05-20 19:46:38

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg"

> Dlaczego? Powinna byc tam ikonka z napisem setup, instal albo cos w tym
> stylu. Klika sie i wypelnia sie kolejne polecenia ;)
> Niestety z chomikiem sie nigdy nie bawilem wiec nie bede mogl Ci pomoc...

Rozpakowałam pliki, zainstalowałam nawet wszystkie serwery w chomiku, ale
transfer wiadomości nie działał :((( Dostałam wyśmienity opis instalacji
Hamstera w języku polskim w kilkunastu stronach, ale popełniałam gdzieś
błędy podczas instalacji i dałam sobie z tym spokój :)

Pozdrawiam
Masoneczka

1. Data: 2002-05-20 21:54:35

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Masoneczka" napisala:

> Rozpakowałam pliki, zainstalowałam nawet wszystkie
> serwery w chomiku, ale transfer wiadomości nie działał :(((

Moze jakis blad przu ustawianiu kont pocztowych, serwerow?

pozdrawiam
Greg

Stres, trema
trema , stres czy cos takiego