Czy korzystanie z rad tej grupy jest pomocne czy szkodliwe

1. Data: 2002-05-21 19:22:35

Temat: Re: Czy korzystanie z rad tej grupy jest pomocne czy szkodliwe
Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg"

> Moze jakis blad przu ustawianiu kont pocztowych, serwerow?

Serwery newsowe w OE mam idealnie samodzielnie zainstalowane a w Hamsterku
nie działaly :(((
Już mnie ten chomik nie interesuje ;)

Pozdrawiam
Masoneczka

1. Data: 2002-05-22 20:00:09

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Masoneczka" napisala:

> Już mnie ten chomik nie interesuje ;)

Co tam chomik... mnie brat swinke podrzucil i uciekl na tydzien lub dwa! A
co ja mam teraz z nia robic? :) Nawet nie powiedzial czym to to sie zywi,
jak czesto sie zywi i takie tam. Orientujesz sie moze? :) I jeszcze
jedno - czy to w nocy nie sypia? Cala noc jakies nasionka chrupala i nie
dala zasnac ;-)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-05-22 21:04:57

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg"

> [...]
> jak czesto sie zywi i takie tam. Orientujesz sie moze? :) I jeszcze
> jedno - czy to w nocy nie sypia? Cala noc jakies nasionka chrupala i nie

Tak mi przykro mam tylko psa jamnika :((( który na widok kotka, chomików
ucieka, że nie nadążam za nim. Nie wiem tylko czy umie łapać myszy w takim
strachu?

Pozdrawiam
Ania vel Masoneczka

1. Data: 2002-05-22 21:28:13

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Masoneczka" napisala:

> Tak mi przykro mam tylko psa jamnika :(((

Nie lubisz go, ze piszesz "tylko"? ;) Dobrze, ze biedny czytac nie
potrafi... a moze? ;)

> który na widok kotka, chomików ucieka, że nie nadążam
> za nim.

Znam takiego jednego :)

pozdrawiam i koncze bo strasznie NieTeGujemy ;)
Greg

1. Data: 2002-05-26 22:01:41

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 May 2002 08:04:38 +0200, "Little Dorrit" <z...@c...pl>
wrote:

>W zetknięciu z psychologiem i pacjent nie powinien pozostać anonimowy i
>niewidzialny, jak np. Saanale :). Inaczej wartość pracy zawodowej psychologa
>i lekarza można o kant dupy potłuc.

Dorrit zaczynam Cię lubić;-)). Już od kilku dni przeglądam posty
(które ściągam raz w tygodniu) i nie mogę się oprzeć wrażeniu, że
jestem w centrum Twoich zainteresowań;-).
Poza tym, nie jestem Twoim pacjentem i nigdy nie zamierzałam nim być.

Saanale

1. Data: 2002-05-26 22:01:42

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 May 2002 08:13:32 +0200, "Little Dorrit" <z...@c...pl>
wrote:

>I właśnie to prawo wyboru jest respektowane, jeżeli ktoś woli lamentować na
>grupie dyskusyjnej, zamiast udać się do psychologa albo psychiatry w Poradni
>Zdrowia Psychicznego lub do szpitala. Np. taka mitomanka Saanale zostałaby
>tam rozszyfrowana w ciągu 10 minut.

Hmmmmmmm....i kolejny raz. Podoba mi się jak mówisz o człowieku,
którego wcale nie znasz...jeszcze za jego plecami. Gdyby pewnien
uparty człowiek nie kusił mnie nadal tą grupą (to moja słabość), to
pewnie już bym tu nie zajrzała i nie wiedziała nawet , jak lekko
przychodzi Ci oczernianie mnie. Na szczęście, w tej chwili,
niewrażliwa na Twoje uwagi, mogę się jedynie pośmiać z Twojej
nieumiejętności rzetelnej oceny drugiego człowieka. Widzisz innych w
taki sposób, w jaki chcesz widzieć, skrzywdzona przez los, nieufna,
przepełniona goryczą, złośliwa do granic możliwości...

Saanale

Stres, trema
trema , stres czy cos takiego
Agresja