Czy ktoś chciał by ... ?

51. Data: 2011-03-29 11:49:51

Temat: Re: Czy ktoś chciał by ... ?
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Mar, 13:32, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Poza tym zauwaz jesli dasz rade, ze gowniarstwo w Twoich impertynencjach
> jest juz troche zenujace jak na rozmowe na jakimkolwiek poziomie.

Patrz powyzej, cytat z Twojego gowniarstwa.

Zostawiam Cie sam na sam z wnioskami.

52. Data: 2011-03-29 12:30:31

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-29 13:49, Hanka pisze:

> Patrz powyzej, cytat z Twojego gowniarstwa.
>
> Zostawiam Cie sam na sam z wnioskami.

A co mialem napisac, jak zachwycasz sie polifonia gitary i najprostsze
nawet argumenty do Ciebie nie trafiaja?
Ze jestes osluchana i blyskotliwa?
Poza tym w calej tej naszej rozmowie nie uzylas zadnego argumentu poza
ad personam, wiec co, przekonac mnie chcialas do swojego zadania czy
tylko dac upust jakims mocno przyziemnym potrzebom?
Wiesz co Haniu, wez Ty sobie ta gitare, jak tak bardzo Ci sie podoba i
rob z siebie blazna razem z innymi idiotami.
Ostatni raz zrwocilem Ci jakas uwage, bo nie warto.
Tylko sie czlowiek upapra.

53. Data: 2011-03-29 12:42:25

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Mar, 14:30, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
> Poza tym w calej tej naszej rozmowie nie uzylas zadnego argumentu poza
> ad personam,

Oto Twoje "" nie ad personam "" argumenty "":

?
jak tu wrazliwy czlowiek ma przejsc obojetnie obok takiej
rozpaczliwej glupoty drugiego blizniego?
?
przynajmniej wezmiesz troszke na wstrzymanie z ta siarka ;)
?
zebys byla swiadoma tego, ze za kazdym razem gdy startujesz
z egzaltacja dla jakiego kiczu
?
[...]

Boski Leboski.
Mam nadzieje, ze juz wyprales i wymaglowales wszystkie
swoje upaprane gacie.

Zamykamy.

54. Data: 2011-03-29 12:52:01

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-29 14:42, Hanka pisze:

> [...]
> ?
>
> Boski Leboski.
> Mam nadzieje, ze juz wyprales i wymaglowales wszystkie

A czy ja pisalem, ze nie bylo u mnie pewnego zniecierpliwienia?
Na mozg Ci padlo jak to gdzies przeczytalas?
Moze wogole wolisz pogadac sama ze soba?
Ale argumenty merytoryczne u mnie byly, a u Ciebie tylko gowniarska
pyskowka.
Wiesz, tam pies Cie tracal, wcale gadac mi sie z Toba nie chce, ale moze
wezmiesz i przejrzysz choc ciut na oczy w kwestii swojej merytorycznosci.
Zamykamy.

55. Data: 2011-03-29 13:47:25

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>Zamykamy.

Liczmy, ze tym razem na dluzej.

czas letni
EX-ksiądz KRK o sobie, Bogu, Jezusie, Ewangelii i Słowie Bożym
GDZIES TY...
Człowiek renesansu
Feministkom - co z chironem?