Jeszcze o przyczynach homo

1. Data: 2011-03-27 11:34:31

Temat: Jeszcze o przyczynach homo
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeśli twoje dziecko nie lubi sportów zespołowych, okazuje niechęć do
bijatyk i jest bardzo nieśmiałe, powinieneś niezwłocznie szukać pomocy u
katolickich terapeutów. W twoim synu może właśnie rozwijać się choroba
homoseksualna."
http://www.racjonalista.pl/kk.php?s=6226&q=Bog.cie.k
ocha.pedale&PHPSESSID=22cebmcqa6m9ejgm8tms5vasj1
Powyższe zdanie to bzdura. Ja właśnie taki byłem, nie lubiłem sportu,
bijatyk i byłem nieśmiały a jestem stuprocentowym hetero. Natomiast był w
szkole jeden taki dobry w sporcie, taki który jest wybierany na kapitana
drużyny, a podejrzewam po jego kilku wypowiedziach że mógł byc homo.
Homoseksualista nie musi byc zniewieściały, niczym nie różni się od hetero
poza tym że ma pociąg do penisów, które na normalnych działają
odstręczająco.
Drugim mitem jest to że homoseksualizm można wyleczyć - nie można, nabywa
się go podczas rozwoju mózgu podczas wczesnego rozwoju płodu.

2. Data: 2011-03-27 19:43:52

Temat: Re: Jeszcze o przyczynach homo
Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-27 13:34, zdumiony pisze:

> Drugim mitem jest to że homoseksualizm można wyleczyć - nie można,
> nabywa się go podczas rozwoju mózgu podczas wczesnego rozwoju płodu.

Trzeci mit to teoria że propagacja homoseksualizmu jest jego przyczyną.

3. Data: 2011-03-28 08:31:45

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na YT znajdują się relacje osób wyleczonych z uzależnienia
od homolizmu.

Tak więc raczej mitem jest coś zgoła innego niż przedstawiasz. ;)

--
CB

4. Data: 2011-03-28 08:45:57

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na YT znajdują się relacje osób wyleczonych z uzależnienia
> od homolizmu.
>
> Tak więc raczej mitem jest coś zgoła innego niż przedstawiasz. ;)

To w takim razie powinno być możliwe "uleczenie" z hetero na homoseksualizm,
albo z ich obu na pełny aseksualizm, lub z aseksualisty zrobić hetero. Czy
człowiek jest tak plastyczny?

5. Data: 2011-03-28 08:48:50

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> To w takim razie powinno być możliwe "uleczenie" z hetero na
> homoseksualizm,

Niby dlaczego mialaby byc symetria?

6. Data: 2011-03-28 09:02:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie na tym polega ekspancja homolizmu - jest to pewien
powiedzmy "styl życia" od którego prawdopodobnie większość
jest w stanie łatwo się uzależnić.
Starożytna Grecja, czy biblijna Sodoma są tego potwierdzeniem.
Czy nawet praktyki homo w więzieniach - również.

Podobnie zresztą jest z alkoholem, czy narkotykami.
Czy alkoholizm i narkomanię także powinno się uznawać za
upodobanie wrodzone?

Kolejna rzecz to wszelkie inne wynaturzone zachowania
para-seksualne, z pedofilią i kazirodztwem na czele.
Czym technicznie różni się pedofilia, czy kazirodztwo od homolizmu?
Technicznie: niczym.
To dlaczego propaguje się homozlizm jako skłonność wrodzoną,
a pedofilię i kazirodztwo uważa się za wynaturzone zboczenia
seksualne?

Obejrzyj sobie te filmiki na YT o ludziach, którzy zerwali z homolizmem.
Są nawet takie z PL napisami.
Otwórz się bardziej na wiedzę, bo to lepsze od wiary w teorie
ciemniaków. ;)
Powaga.

7. Data: 2011-03-28 11:05:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2011 10:45:57 +0200, zdumiony napisał(a):

> [...]
> albo z ich obu na pełny aseksualizm, lub z aseksualisty zrobić hetero. Czy

Bardziej niż myślisz - nie od rzeczy bowiem wymyslił sobie metody wpływu -
np socjotechniki, propagandę itp - bo to skutkuje!

8. Data: 2011-03-28 11:09:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Mar 2011 11:02:32 +0200, cbnet napisał(a):

> [...]
> To dlaczego propaguje się homozlizm jako skłonność wrodzoną,
> a pedofilię i kazirodztwo uważa się za wynaturzone zboczenia

Howgh!
:-)

9. Data: 2011-03-28 11:25:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym zatem technicznie różni się heteroseksualizm od wynaturzonych
zachowań seksualnych?
Ano tym, że jeśli człowiek jako dziecko nie zostanie poddany
specjalnej indoktrynacji, w wyniku której wyprze pojawiające się
[później] obrzydzenie dla tego rodzaju praktyk, to zainteresowanie
seksualne i pociąg seksualny do [niektórych] osób odmiennej płci
pojawia się w pewnym wieku "samoistnie".

Notabene: ogromna większość osób uzależnionych od homolizmu
zanim samoistnie wykształcił się w nich właściwy seksualizm
zainicjowały swe uzależnienie dzięki innym uzależnionym.
Czyli homolizm rozprzestrzenia się tak samo jak inne zgorszenia.

Czy ktokolwiek kiedykolwiek słyszał, aby wśród "homoseksualistów"
była możliwa inicjacja obustronna?
Wśród "heteroseksualistów" jest to znane i dosyć często występujące
zjawisko, które najprawdopodobniej praktycznie w ogóle nie występuje
w wypadku "homoseksualistów".

--
CB

10. Data: 2011-03-28 11:29:44

Od: "Hubert Ociepko" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> od hetero poza tym że ma pociąg do penisów, które na normalnych działają
> odstręczająco.

Boisz się (brzydzisz?) oglądać swojego penisa? Może chcesz o tym pogadać?:)

Czy ktoś chciał by ... ?
czas letni
EX-ksiądz KRK o sobie, Bogu, Jezusie, Ewangelii i Słowie Bożym
GDZIES TY...
Człowiek renesansu