Czy ktoś ma?????????????????

1. Data: 2002-07-02 08:15:14

Temat: Czy ktoś ma?????????????????
Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane dziewczyny!Jesteście bardziej wciągnięte w krzyzówki ,mam pytanie czy
używacie do naciągania kanwy ramek?Chciałam kupić taką,ale we Wrocławiu nie
prowadzą.W katalogu Studio pod poz.03-127 i 03-128 sa takie z ruchomymi
samozamykaczami/ale niestety drogie/.W sklepie gobelin są podobne no i
droższe.Może któraś na nich pracuje i napisze jak się spisują?Mam pomysł na
takie /do zrobienia przez męża-ale zastanawiam się czy warto?czy to zda egzamin/
Pozdrówka
Ewa/Wrocław/

1. Data: 2002-07-02 08:36:43

Temat: Re: Czy ktoś ma?????????????????
Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie zrobił coś takiego mój tata - a więc jest to wykonalne, tylko
niestety jeszcze nie mam tego tu we Wrocławiu i nie wiem jak się na tym
pracuje. Widziałam nawet na jakiejś stronie instrukcję jak to zrobić (tylko
niestety nie pamiętam co to była za strona była). Wydaje mi się że jest to
wygodne i że fajnie się na tym pracuje. Pozdrawiam

Magda (Wrocław)
p...@p...onet.pl
GG 2297057

1. Data: 2002-07-02 08:38:21

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> [...]
> pracuje. Widziałam nawet na jakiejś stronie instrukcję jak to zrobić (tylko
> niestety nie pamiętam co to była za strona była).

Gdyby Ci jeszcze kiedys ta strona wpadla w rece, poprosze o adres :-)

Pozdrawiam :-) AP

1. Data: 2002-07-02 08:49:02

Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ok jak znajdę to napiszę.

--
Magda (Wrocław)
p...@p...onet.pl

1. Data: 2002-07-02 11:33:22

Od: "Mira" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też proszę o adres tej strony, gdyby udało Ci się ponownie na nia trafić.
Pozdrawiam. Mira

Krakow - ostatecznie
Robotki.dhs.org - koniec
Trochę nie w temacie