Czy ktos ma konto w tym banku??

11. Data: 2003-05-19 18:20:46

Temat: Re: Czy ktos ma konto w tym banku??
Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Snajper wrote:

> Dla mnie rewelka.

A ktoś ma porównanie między mbankiem, a Inteligo?? Możecie się podzielić
uwagami??

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

12. Data: 2003-05-19 21:07:45

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> A ktoś ma porównanie między mbankiem, a Inteligo?? Możecie się podzielić
> uwagami??

Ja mam. Nie osobiscie, ale bliska mi osoba ma konto w Inteligo i mamy
za soba kilka dyskusji o wyzszosci Swiat Bozego Narodzania... ;)

Generalnie wiekszych roznic nie ma. Podstawowa sa oczywiscie oplaty.
W Inteligo placi sie za rozne rzeczy, w przeciwienstwie do mBanku.
Poza tym roznice w drobiazgach technicznych. No i oprocentowanie
odrobine nizsze, choc tak naprawde przy obecnych stopach (ktore
ponadto beda sie przeciez nadal zmniejszac) przestaje to miec jakies
znaczenie. No, chyba, ze ktos ma kilka milionow na koncie... ;)

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

13. Data: 2003-05-20 11:34:22

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Snajper wrote:
> No, chyba, ze ktos ma kilka milionow na koncie... ;)

Nie mam kilku milionów na koncie, a mam właśnie konto w inteligo i
dlatego pytałam o te różnice, na szczęście jest dokładnie tak jak
myślałam. (w mbanku też mam, ale prawie nie używane ;))

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

14. Data: 2003-05-20 11:36:02

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Snajper wrote:

> Ja mam. Nie osobiscie, ale bliska mi osoba ma konto w Inteligo i mamy
> za soba kilka dyskusji o wyzszosci Swiat Bozego Narodzania... ;)
>
>Właśnie tak wyglądała wczoraj rozmowa z moim męże, czytałam mu to co tu
zostało napisane, a on mi na to, a w Inteligo......

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

15. Data: 2003-05-20 18:02:15

Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ktoś ma porównanie między mbankiem, a Inteligo?? Możecie się podzielić
> uwagami??

Witam!
Od roku posiadam konta w obu bankach.
O oprocentowaniu była juz mowa, to ja wspomne o tym, ze w obu tych bankach
jest łatwy i przyjemny dostęp do swoich oszczędności.
Delikatny plus dla mBanku, gdyz tam faktycznie za nic sie nie płaci.
Minus - bo w małych miastach nie ma bankomatów Euronetu(bezpłatne operacje),
a w innych to kosztuje ( o ile się nie mylę to kiedys 10 zł zapłaciłam za
wypłacenie 300 zł); minus tez dlatego, że przelewy do np. Banku
Spółdzielczego idą b.b.b. długo - nawt 3 tygodnie. Do mBanku i Inteligo w
kilka sekund.

W Inteligo (prowadzone przez PKO BP) płatne sa np. przelewy do innego banku.
(1 zł)
Za kartę też jest pobierana prowizja... (1 zł).
Za dodatkowe usługi (np. informowanie przez sms, mail... - coś około 7 zł)
Tabela opłat jest na www.inteligo.pl
Z kartą Inteligo możesz robić zakupy przez Internet. (np. www.merlin.pl...)
Historia operacji krótsza niż w mBanku - bo 3 miesiące wstecz.

Kontakt z konsultantem w obu przypadkach zawsze miły i skuteczny.

Jak dla mnie.. hm... może bardzej mBank, bo to mój pierwszy?:)

ps. W mBanku nie masz wpływu na PIN, w Inteligo możesz sam(a) wybrać... itd.
itp...:)
Powodzenia. Trzeba przeanalizować swoje potrzeby i wczytać się w tabele
opłat.
Pozdrawiam
Agata

16. Data: 2003-05-21 13:20:19

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> 1. Nie masz gdzie bezprowizyjnie wplacac pieniedzy w gotowce (mkioski sa
> nieliczne - ja znam tylko jeden)
> 2. Jeszcze gorsze ze nie masz jak wyplacac wiekszej ilosci pieniedzy.

Tu się zgadzam, ale to jest do obejścia, wystarczy jakikolwiek znajomy z
kontem klasycznym. Druga sprawa, to fakt, ze coraz więcej mozna załatwic
bezgotówkowo przelewem.

> 3. Wszelkie papierowe potwierdzenia (przelewu czy historii rachunku) nie
> tylko sa platne, ale trzeba na nie czekac.

Możesz wydrukować potwierdzenie ze strony www. Ono oczywiście nie będzie
miało stempla dziennego banku, ale w wiekszości wypadków wystarcza. W każdym
razie wystarczające się okazało przy zakupie mieszkania i przy potwierdzaniu
srodkow na jego zakup podczas załatwiania kredytu.

> Osobiscie (gdybym jeszcze raz wybieral) nie wybralbym mBanku. Sa banki
gdzie
> koszty sa rowniez minimalne,

Tzn zerowe? Mozesz podac przykład?

J.

17. Data: 2003-05-21 14:58:26

Temat: Odp: Czy ktos ma konto w tym banku??
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podstawowa wada (zaleta ?) mBanku jest brak oddzialow.
Zmniejsza to koszty prowadzenia dzialalnosci co wiaze sie z mniejszymi
(zerowymi) oplatami za prowadzenie rachunku czy wydanie karty.

Niestety sa rowniez wady:
[...]

Krotko mowiac wszystko jest ok dopoki masz standardowe wymagania.

Osobiscie (gdybym jeszcze raz wybieral) nie wybralbym mBanku. Sa banki gdzie
koszty sa rowniez minimalne, wszystko do zalatwienia przez internet a do
tego maja oddzialy. Najwiekszym atutem bankow internetowych bylo duze
oprocentowanie tamtejszego konta (jak depozytow w marmurkach) ale teraz
staracilo to na znaczeniu, bo roznice juz nie sa tak wielkie.

pozdr.
Marcin

18. Data: 2003-05-21 19:56:25

Temat: Re: Odp: Czy ktos ma konto w tym banku??
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 May 2003 14:58:26 -0000 I had a dream that MarcinP
<b...@p...onet.pl> wrote:
>2. Jeszcze gorsze ze nie masz jak wyplacac wiekszej ilosci pieniedzy.

Szukasz problemów. Wystarczy (za darmo) przelać na dowolny inny rachunek
(choćby kolegi) w innym banku, po czym podejść do kasy.

>3. Wszelkie papierowe potwierdzenia (przelewu czy historii rachunku) nie
>tylko sa platne, ale trzeba na nie czekac.

Możesz na swojej drukarce wydrukować potwierdzenie, jest to _ważny_ dokument.

> [...]
>oprocentowanie tamtejszego konta (jak depozytow w marmurkach) ale teraz
>staracilo to na znaczeniu, bo roznice juz nie sa tak wielkie.

Jakoś setki tysięcy Polaków myślą inaczej :)

19. Data: 2003-05-22 08:50:41

Temat: Re: Odp: Odp: Czy ktos ma konto w tym banku??
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 May 2003 09:38:46 -0000 I had a dream that MarcinP
<b...@p...onet.pl> wrote:
>A teraz szczerze i z reka na sercu, coz za wspaniale konto do obslugi
>ktorego (od czasu do czasu) potrzebujesz jeszcze jednego konta.

Dlaczego większość ludzi kupuje samochody osobowe, mimo iż do przeprowadzek
są potrzebne czasem ciężarowe?
"Cóż to za wspaniały samochód, do którego (od czasu do czasu) potrzeba
jeszcze jednego samochodu"

To jest Twoja opinia, przetłumaczona na samochody - zobacz, jaka bez
sensu :)

Zrozum, że wszystko, co by było uniwersalne i dla wszystkich, to z definicji
jest do d*py.

20. Data: 2003-05-22 09:26:31

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości

> [...]
przeprowadzek
> są potrzebne czasem ciężarowe?
> "Cóż to za wspaniały samochód, do którego (od czasu do czasu) potrzeba

:-)))))
Dokładnie! Z wynajętej ciężarówy korzystałem dotychczas dwa razy w życiu. Z
konta klasycznego w celu wyciągnęcia z mBanku większej gotówki jeszcze
nigdy. Jak dotąd przy wszystkich większych transakcjach jakie robiłem
wystarczający był przelew.

J.

"Dzien matki"-problem
Jeszcze nie mąż