Czy ktos wie co to jest PIMBA ?

1. Data: 2000-11-06 09:03:07

Temat: Czy ktos wie co to jest PIMBA ?
Od: d...@h...com szukaj wiadomości tego autora

Tak to chyba sie nazywa, wygladem przypomina kamien. Jest biale, po
rozlupaniu nie rozni sie wiele od gipsowej kulki. Czy moze ktos wie, co
sie z tym robi ?

Dariusz

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

1. Data: 2000-11-07 12:11:08

Temat: Re: Czy ktos wie co to jest PIMBA ?
Od: "Shaman" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak to chyba sie nazywa, wygladem przypomina kamien. Jest biale, po
> rozlupaniu nie rozni sie wiele od gipsowej kulki. Czy moze ktos wie, co
> sie z tym robi ?
>
> Dariusz

hmmm.... może to Pierwsza Inteligentna Miniaturowa Bomba Atomowa (?)
pewnie kapitaliści zza oceanu zrzucili to coby zniszczyć polskich komunistów
przed wyborami parlamentarnymi.. ale mówisz, że to rozłupałeś i
niewybuchło?? wygląda na to, że masz pierwszy na świecie atomowy
niewybuch!!! jak wystawisz to na aukcję będziesz bogaty!!!

:-)

PZDR
Shaman

1. Data: 2000-11-08 09:03:37

Od: d...@m...com szukaj wiadomości tego autora

Ja mowie serio, nie wiem co to jest, a zastanawia mnie, bo to cos
(PIMBA)lezy sobie spokojnie kolo innych warzyw na polce w sklepie.

In article <8u8nqr$ohi$1@news.onet.pl>,
"Shaman" <s...@k...net.pl> wrote:

> [...]
> niewybuchło?? wygląda na to, że masz pierwszy na świecie atomowy
> niewybuch!!! jak wystawisz to na aukcję będziesz bogaty!!!

A może - sorry
ser
Serwis Makaron proponuje w tym tygodniu: Świderki z parówkami - Fusilli con würstel
Pytanko.
SzPWladyslawie...