Czy ktoś z Was..

1. Data: 2003-11-04 15:28:43

Temat: Czy ktoś z Was..
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

używał żelu ISOTREXIN? Nakłada się go na lekko pryszczatą twarz. Albo czy
ktoś z Was mył się żelem PHYSIOGEL? Oba leki zapisała mi dermatolożka, u
której byłam po raz pierwszy i jakoś jej nie ufam. Jeżeli mieliście jakieś
doświadczenia, to będę wdzięczna za wylewność.
Z góry dziękuję
Olik

PS. Bedę tu sobie czasami coś pisać, więc DZIEŃ DOBRY!
Od razu sie przyznaję, że jestem konsultantką Avonu choć zastanawiam się nad
dodatkowym sekciarstwem w Oriflame ;-)

1. Data: 2003-11-04 19:05:16

Temat: Re: Czy ktoś z Was..
Od: slrn <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:
> [...]
> której byłam po raz pierwszy i jakoś jej nie ufam. Jeżeli mieliście jakieś
> doświadczenia, to będę wdzięczna za wylewność.

Uzywalem ISOTREXIN-u no i jak dla mnie fatalny...
Straszliwie podraznil mi skore... nie wychodzilem z domu przez 3 dni...
Ale to zalezy od rodzaju skory.

Pozdrawiam!
slrn

1. Data: 2003-11-04 20:18:14

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj na grupie :)

Ja używałam Isotrexinu i mi pasował. Wydaje mi sie że miałam mniej wągrów
jak go używalam (ale trzeba robic to regularnie a nie jak się przypomni).
Teraz zamiast tej maści mam Acne derm i muszę przyznać że Isotrexin był
lepszy. Fakt że zapach miał tak strasznie silny że przez chwilkę aż nie
można oddychać jak posmaruje się nim nos i brodę ale rezultaty jednak były
widoczne.
Jak pisała slrn maść może podrazniać. Mnie nie podrażniła ale stosowałam ją
tylko na strefe T.
A żelu o którym piszesz nie miałam więc nie wypowiem się na ten temat (jak
go poużywasz to daj znać).

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-11-04 20:21:54

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Albo czy ktoś z Was mył się żelem PHYSIOGEL?

Używałam. Dobry. Bez rewalcji, ale polecam. Tylko dla mnie to mało wydajny
był, ale już tu ktoś ze mna na ten temat polemizował...

> PS. Bedę tu sobie czasami coś pisać, więc DZIEŃ DOBRY!

Witamy, witamy.
Faq czytać polecamy (----->tak na wszelki wypadek)
i przed uzależnieniem ostrzegamy ;-)

Sana - wierszokletka
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-11-04 21:13:28

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> używał żelu ISOTREXIN? Nakłada się go na lekko pryszczatą twarz.

tylko "lekko pryszczatą"? to jeden z najsilniejszych środków (może
najsilniejszy nawet) zewnętrzych- połączenie retinoidu z antybiotykiem

1. Data: 2003-11-04 22:18:37

Od: "Profil1" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

uzywalam PHYSIOGEL uwazam ze jest dobry takze moje znajome chwala sobie ten
zel.

1. Data: 2003-11-05 15:55:33

Od: "kwizak" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja caly czas stosuje Physiogel. Bezzapachowy, nie podraznia, dla delikatnej
cery. Aha i wydajny. Warty 20 zeta. Pozdrawiam

1. Data: 2003-11-05 19:52:57

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> tylko "lekko pryszczatą"? to jeden z najsilniejszych środków (może
> najsilniejszy nawet) zewnętrzych- połączenie retinoidu z antybiotykiem

Ryzyk fizyk. Podobno to dobry dermatolog, całą historię choroby poznał, wieć
zobaczymy. Jestem już na tyle zdesperowana, że spróbuję.
Olik

1. Data: 2003-11-05 19:53:53

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
> uzywalam PHYSIOGEL uwazam ze jest dobry takze moje znajome chwala sobie
ten
> zel.

Fajnie. Tylko łatwiej się czyta, gdy w tekście są znaki przystankowe. Ale to
taka drobnostka...
Olik

1. Data: 2003-11-05 19:54:27

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <a...@W...pl> napisał w wiadomości
> Witamy, witamy.
> Faq czytać polecamy (----->tak na wszelki wypadek)
> i przed uzależnieniem ostrzegamy ;-)

Ja już listy dyskusyjne aplikuję dożylnie ;-)
Olik

Co pod oczy po 30-tce?
Lampa
kupowanie bielizny w internecie - podsumowanie
katalog avon
Re: Eveline (?)