Czy ktos zna te wloczki??

1. Data: 2005-06-09 19:01:42

Temat: Czy ktos zna te wloczki??
Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Allegro sa wystawione 2 rodzaje wloczek:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=54076909
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=53983750
Pierwsza to len z wiskoza po 50%,druga to bawelna.Obydwie gufrowane,dosyc
cienkie,bo maja 550 i 600m w 10 dkg.Nigdy nie mialam do czynienia z lnem.Mam
pytania.Czy to nadaje sie na szydelkowa bluzke lub top?Czy ladnie wyglada
taka "pomarszczona wloczka?Czy ta z lnem nie bedzie sztywna?Moze macie
jakies doswiadczenia.Prosze o informacje

2. Data: 2005-06-09 21:04:15

Temat: Re: Czy ktos zna te wloczki??
Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:d8a3mm$qu7$1@inews.gazeta.pl,
ktoś podpisujący się Ada chciał powiedzieć, że:
> Na Allegro sa wystawione 2 rodzaje wloczek:
> http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=54076909
> http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=53983750

Tango jest dostępne też w swiatwloczki.pl - zamawiałam próbkę, kupiłam ją
też, ale tylko jeden motek. Wygląda fajnie, choć nie wiem jak zachowuje się
w większej robótce, bo ja ją tylko wrabiałam miejscami...

Te z lnem nie znam...

--
Pozdrówki,
Aneczka

3. Data: 2005-06-09 21:35:13

Od: "Teresa" <t...@k...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aktualnie robię top z czarnej włóczki Linen.Jest to straszna dziubdzianina
na drutach nr 2,5, ale ostateczny efekt niezły.Na szydełko raczej się raczej
nie nadaje ze względu na nierówności(jest lekko gofrowana).Ze względu na
zawartość lnu i wiskozy powinna dobrze sie nosić.Pozdrawiam
Teresa

4. Data: 2005-06-09 21:50:18

Od: "Ela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam włóczkę z lnem kolorek jasny róż,jest milutka i dobrze sie robi szyd.nr 3.
Dziękuję za wiadomość bo jestem baaardzo zainteresowana ofertą.
Wyobraź sobie że dałam w pasmanterii za 1 motek-12 zł buuuuuuu.
A do Chorzowa mam kilka kilometrów.
Ela

5. Data: 2005-06-10 09:45:07

Od: "Teresa" <t...@k...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ado, wysłałam Ci informacje na priva
Teresa

[szydełko] prosba o schematy
{xxx} DMC kwiaty na lnie
(szydełko)motywy zimowo-Bozo Narodzeniowe
[szydełko] suknia
(szydełko)buciki dla maluszków