Czy ktos zna ten sklep z perfumami?

1. Data: 2005-11-24 11:29:54

Temat: Czy ktos zna ten sklep z perfumami?
Od: "Iwona" <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam sklep http://www.fragrancenet.com ceny (nawet doliczajac koszt
przesylki) sa bardzo atrakcyjne.
Czy ktos kupowal w tym sklepie? Jesli tak to jakie wrazenia?

pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2005-11-26 10:42:48

Temat: Re: Czy ktos zna ten sklep z perfumami?
Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwona napisał(a):
> Znalazlam sklep http://www.fragrancenet.com ceny (nawet doliczajac koszt
> przesylki) sa bardzo atrakcyjne.
> Czy ktos kupowal w tym sklepie? Jesli tak to jakie wrazenia?

A nie lepiej kupować na sprawdzonej i polecanej truskawie?

Ceny są trochę wyższe niż tu, ale nie płacisz 10$ dodatkowo za przesyłkę.

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2005-11-26 10:57:43

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Iwańska napisał(a):

> Ceny są trochę wyższe niż tu, ale nie płacisz 10$ dodatkowo za przesyłkę.

Właśnie zauważyłam, ze 10$ to jest za jeden produkt, za 2 już 15$, a za
10 46$. Toż to jakaś bzdura, normalnie w każdym sklepie koszt przesyłki
jest przeciwproporcjonalny do wysokości zamówienia.
Moim zdaniem zakupy totalnie nieopłacalne.

1. Data: 2005-11-27 12:53:19

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Iwańska <j...@g...com> napisał(a):

> Toż to jakaś bzdura, normalnie w każdym sklepie koszt przesyłki
> jest przeciwproporcjonalny do wysokości zamówienia.

Khem, Amazon?

--
JoP

1. Data: 2005-11-27 18:58:41

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Khem, Amazon?

Nie wiem, nie korzystałam. Swoje zdanie opierałam na polskich sklepach i
logice (ale chyba mojej ;))

1. Data: 2005-11-28 08:47:18

Od: "Iwona" <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna Iwańska" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> A nie lepiej kupować na sprawdzonej i polecanej truskawie?
>
> Ceny są trochę wyższe niż tu, ale nie płacisz 10$ dodatkowo za przesyłkę.

> [...]

Porownalam ceny z truskawka i tak np. moj ulubiony zima Wish na truskawce
kosztuje 65USD a na fragrancenet lacznie z kosztami przesylki 50USD, wiec
jest sie chyba o co bic ;-)

fragrance:
http://www.fragrancenet.com/f/net/wf_items.html?cat=
02485&cur_letter=W&gs_ge
n=W&id=wKznLTo7&mv_pc=496

truskawka: http://www.strawberrynet.com/wfrag.aspx?BrandId=185&
goChar=W#1512
znalazlam troche info na zagranicznych stronach i wydaje mi sie ze powinno
byc OK, przekonam sie jak przetestuje :-)
No i to nie jest tak ze na truskawce transport jest free, jest on juz
wliczony w cene towaru.

pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2005-11-28 09:38:35

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwona napisał(a):

> Porownalam ceny z truskawka i tak np. moj ulubiony zima Wish na truskawce
> kosztuje 65USD a na fragrancenet lacznie z kosztami przesylki 50USD, wiec
> jest sie chyba o co bic ;-)

Racja :)

> No i to nie jest tak ze na truskawce transport jest free, jest on juz
> wliczony w cene towaru.

Oczywiście, ale towar i tak dużo tańszy niż w przypadku polskich sklepów ;)

1. Data: 2005-11-28 10:24:39

Od: "Iwona" <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, ale towar i tak dużo tańszy niż w przypadku polskich sklepów
;)

> --
> Pozdrawiam,
> Justyna

Swiete slowa :-)
Zreszta na fragrancenet slabo z nowosciami, tu truskawka jest the best :-)

pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2005-11-29 04:20:39

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona" <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> wrote in message
> Znalazlam sklep http://www.fragrancenet.com ceny (nawet doliczajac koszt
> przesylki) sa bardzo atrakcyjne.
> Czy ktos kupowal w tym sklepie? Jesli tak to jakie wrazenia?

tego nie znam, ale sama kupowalam w tym
http://www.perfume-bay.com/index.html

nie wiem jak z przesylkami miedzynarodowymi ale w obrebie
USA dziala szybko, sprawnie, i rzetelnie.

iwon(k)a

1. Data: 2005-12-01 10:37:46

Od: "Iwona" <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tego nie znam, ale sama kupowalam w tym
> http://www.perfume-bay.com/index.html
>
> nie wiem jak z przesylkami miedzynarodowymi ale w obrebie
> USA dziala szybko, sprawnie, i rzetelnie.
>
> iwon(k)a

Ceny faktycznie swietne i przesylki miedzynarodowe sa :-) ale kosztuja
19,45USD :-(

pozdrawiam
Iwona

Elegancka torba na laptopa
Srebrne zegarki - Warszawa
chwalę i krytykuję w jednym
[chwale] Individualist EL i Hydraction Diora
sklep tota.pl