Czy moge miec wstrzas mozgu?

1. Data: 2003-03-31 21:04:01

Temat: Re: Czy moge miec wstrzas mozgu?
Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natychmiast do lekarza. Zycze Ci zeby to nie bylo nic powaznego ale glupotą
jest zwlekanie.

2. Data: 2003-04-01 20:39:04

Temat: Czy moge miec wstrzas mozgu?
Od: "Nieufny" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W sobote mialem maly wypadek samochodowy, w wyniku czego uderzylem glowa w
sufit. Od tamtego czasu lekko boli mnie tyl glowy i tak jakby nieco ciazyl.
Odnosze rowniez wrazenie, ze mam lekkie zawroty, a przede wszystkim czuje
sie bardzo zmeczony i oslabiony. Nie mam nudnosci ani wymiotow. Zastanawiam
sie, czy to moze byc wstrzas mozgu i czy przejdzie mi samo, czy raczej
powinienem udac sie do lekarza? Wolalbym nie, gdyz nie bardzo mam na to
czas. Z gory dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam,
Nieufny.

3. Data: 2003-04-01 20:45:21

Od: "Gregor" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Straciłeś przytomność?

4. Data: 2003-04-01 20:49:12

Od: "mrMool" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

, czy raczej
> powinienem udac sie do lekarza? Wolalbym nie, gdyz nie bardzo mam na to
> czas. Z gory dziekuje za odpowiedz.

NIC nie zastapi wizyty u lekarza!!!!! jezeli czujesz ze jest cos nie tak
zgłos sie niezwłocznie do lekarza

5. Data: 2003-04-01 21:04:03

Od: "Nieufny" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gregor" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Straciłeś przytomność?

Nie, nie stracilem i nic mi nie bylo. Tylko gdy polozylem sie spac nie
moglem usnac (po czesci tez z powodu emocji), gdyz troche bolala mnie
glowa - zwlaszcza na lezaco. Czuje sie lekko apatyczny i nieco oslabiony,
ale poza tym normalnie funkcjonuje i pracuje. Byc moze to zwykle
przemeczenie, ale wczesniej tego nie mialem i stad moje watpliwosci.

Pozdrawiam,
Nieufny.

6. Data: 2003-04-01 21:05:22

Od: "Nieufny" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrMool" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> NIC nie zastapi wizyty u lekarza!!!!! jezeli czujesz ze jest cos nie tak
> zgłos sie niezwłocznie do lekarza

Wlasnie nie jestem pewien i dlatego pytam na tej grupie :)

Pozdrawiam,
Nieufny.

7. Data: 2003-04-01 21:09:26

Od: "Gregor" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie stracilem

Jeśli wszystko pamiętasz co się z Tobą działo po uderzeniu w głowę to na
pewno nie miałeś wstrząśnienia mózgu. Ale ze wzglądu na zaburzenia które u
siebie stwierdzasz powinieneś iść do lekarza. Najlepiej jutro rano.

8. Data: 2003-04-01 21:37:20

Od: "Nieufny" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze lekarz to podstawa w takich sytuacjach, jednak przez najblizsze
24-36 godzin nie bede mial takiej mozliwosci. Z kolei nie czuje sie az tak
zle, zeby rzucac wszystko i biec do szpitala. Sprobuje sie wyspac (od
jakiegos czasu troche nie dosypiam) i zobaczymy. Bol z tylu glowy jest
niewielki, a w sobote pilem nawet alkohol i czulem sie dobrze.
Dziekuje za porady - dam znac co wyszlo ;)

Pozdrawiam,
Nieufny.

9. Data: 2003-04-01 21:43:04

Od: "Michał Trych" <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niewielki, a w sobote pilem nawet alkohol i czulem sie dobrze.
> Dziekuje za porady - dam znac co wyszlo ;)

Kiedys mialem podobne objawy, okazalo sie ze wyskoczyl mi kreg, o ile to
fachowe okreslenie.Pierwsze kilka dni ok, jakos szlo, pozniej przestalem
glowa ruszac.. poszeldem do masazysty, nastawil, bol straszny, powiedzial,
ze gdybym przyszedl od razu, wszsytko trwaloby duzo krocej i praktycznie
bezbolesnie. Nauczka na przyszlosc. Fakt , ze nie mozan leciec od razu z
byle bolem, ale ja juz wiem jak to sie objawia;)
pozdrawiam
Michal

10. Data: 2003-04-02 03:08:10

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 1 Apr 2003 22:39:04 +0200, "Nieufny" <l...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>sie, czy to moze byc wstrzas mozgu i czy przejdzie mi samo, czy raczej
>powinienem udac sie do lekarza? Wolalbym nie, gdyz nie bardzo mam na to

Nie istnieje schorzenie okreslano jako "wstrzas mozgu". Jest tylko
"wstrzasnienie mozgu".

Nie bede komentowal kwestii "braku czasu".

Pozdrawiam

dradam

POTRZEBUJE POMOCY NATYCHMIAST!!!!!!!!!!!
konferencje medyczne (etyka)
tabletki antykoncepcyjne - pilne!!!
skolioza
gdzie dobry ginekolog w Warszawie?